Traženo zanimanje | SAVJETNIK ZA PRODAJU OSIGURANJA |
Tražena školska sprema | Srednje stručno obrazovanje (SSS) |
Završena škola / fakultet | |
Položen stručni ispit | |
Posebna znanja i vještine | Poželjno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima;
Poznavanje rada na računaru;
Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač; |
Potrebno znanje stranog jezika | |
Traži se osoba | Nije uneseno |
Spol | Nebitno |
Trazeno radno iskustvo | Sa iskustvom |
Broj traženih zaposlenika | 3 zaposlenika |
Na koje vrijeme se zasniva radni odnos | Nije naznačeno |
Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Glavne odgovornosti i zadaci:
Pronalazi i uspostavlja kontakte sa klijentima, te obavlja prodajne razgovore.
Prezentira klijentima proizvode osiguranja i savjetuje ih u vezi sklapanja ugovora o osiguranju.
Priprema ponude osiguranja i zaključuje ugovore o osiguranju.
Proslijeđuje upite o posebnim zahtjevima Saradnicima za podršku ili Saradnicima za korporativne klijente odnosno Sektoru Podrške prodaji i sarađuje u kreiranju posebnih ponuda osiguranja.
Aktivno učestvuje u procjeni i reviziji rizika.
Odgovara na upite klijenata o standardnim tehničkim pitanjima i postojećim ugovorima u definisanim slučajevima. Svi ostali upiti se proslijeđuju u Sektor Podrške prodaji.
Zaprima zahtjeve i dokumente klijenata u vezi promjene/raskida ugovora o osiguranju, vrši izmjene ugovora u definisanim slučajevima ili ih proslijeđuje u Sektor Podrške prodaji.
Odgovara na upite klijenata o uplatama premije, fakturama/obavijestima o dospijeću, opomenama itd., koliko je to moguće na bazi IT sistema. Za sve ostale obavijesti o plaćanju premije proslijeđuje upit Sektoru Finansija.
Odgovara na pitanja klijenata o naknadama iz osiguranja, koliko je to moguće na bazi IT sistema. Za sve ostale obavijesti o naknadama iz osiguranja proslijeđuje upit Sektoru za prijavu i likvidaciju šteta.
Vodi računa o blagovremenoj naplati premije osiguranja u skladu sa ugovorenim rokovima.
Pruža podršku svojim klijentima i upravlja njihovim portfeljom ugovora.
Preuzima izjave, objašnjenja i zahtjeve klijenata, koje se tiču odnosa iz ugovora o osiguranju.
Dostavlja klijentima polise osiguranja i uslove osiguranja.
Obavještava klijente o svim činjenicama i promjenama koje se tiču ugovora o osiguranju.
Učestvuje u raznim aktivnostima direktnog marketinga i unapređenja prodaje.
Kontinuirano poboljšava know-how o osiguranju, prodajnu tehniku i znanje o proizvodima i uslugama putem kurseva obuke i samostalnim obrazovanjem.
Izvještava Menadžera prodaje ili Vođu tima o tržišnim strategijama konkurenata i prihvatanju proizvoda i usluga.
Vodi poslovnu korespodenciju, zapisnike, bilješke, sastavlja izvještaje i sl.
Izvještava o rezultatima iz svog djelokruga odgovornosti Menadžeru prodaje Podružnice ili Vođi tima.
Obavlja druge poslove prema nalogu nadređenog. |
Mjesto rada (općina) | ASA Osiguranje d.d. Sarajevo, Lokacija:Sarajevo, Zenica, Tuzla |
Radno vrijeme | Nije naznačeno |
Posebne psiho - fizičke sposobnosti | Spremnost na fleksibilno radno vrijeme i timski rad;
Izražene komunikacijske vještine. |
Godine starosti | |
Očekivana plata | |
Radni odnos se zasniva na: | Nije naznačeno |
Rok za stupanje na rad | |
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Ukoliko posjedujete tražene vještine i iskustva, vaše prijave, uz priloženu biografiju i reference možete slati putem opcije \"PRIJAVI SE NA OGLAS\" na stranici posao.ba
|
Posebni zahtjevi poslodavca u pogledu zaposlenika | |
Mogućnost zaposlenja invalidne osobe | |
Oglas od | 2019-05-14 |
Oglas do | 2019-05-24 |