Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Za radno mjesto, pored općih uslova propisanih Zakonom, kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove u pogledu stručne spreme propisane Zakonom o osnovnoj školi Ze-do kantona, Pedagoškim standardima za osnovnu školu i Pravilnikom o radu JU Osnovne škole „Gostović“.
Uz prijavu, kandidati su dužni dostaviti:slijedeće dokumente ( original ili ovjerene kopije)
- Diploma o završenoj odgovarajućoj školi ili fakultetu
- Uvjerenje o državljanstvu
- Izvod iz Matične knjige rođenih
- Ljekarsko uvjerenje dostavlja se po izvršenom izboru kandidata prije stupanja na posao koje ne može biti starije od 6 mjeseci.
Osobe koje se prijavljuju kao tehnološki višak uz zahtjev za prijem u radni odnos po raspisanom konkursu prilazu samo rješenje o utvrdenom tehnološkom višku izdato od strane nadležne Kantonalne komisije za zbrinjavanje tehnološkog viška u školama na području Zeničko-dobojskog Kantona i odgovarajuću potvrdu izdatu od strane ureda Zavoda za penzijsko invalidsko osiguranje .
Osobe primljene kao tehnološki višak primaju se u radni odnos do 31.08.2020. godine .
Za osobe u statusu utvrđenog tehnološkog viška, prilikom prijema u radni odnos, iste imaju obavezu da se neposrednom pisanom izjavom izjasne o činjenici prihvatanja ponuđenog posla.
Kandidati su obavezni dostaviti potrebnu dokumentaciju original ( ili ovjerene fotokopije ) na osnovu koje će se izvršiti bodovanje svih kandidata u skladu sa Kriterijima o načinu bodovanja kandidata prilikom zasnivanja radnog odnosa nastavnika, stručnih saradnika i odgajatelja i ostalih radnika u osnovnim i srednjim školama i đačkim domovima na području Ze-do kantona broj: 10-34-432/18 od 09.01.2018. godine ( „Službene novine Ze-do kantona“ broj 1/18 ), kao što je:
- rješenje o proglašenju tehnološkim viškom,
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu
- uvjerenje o dužini čekanja na posao nakon sticanja odgovarajuće stručne spreme,
- uvjerenje o prosjeku ocjena ostvarenih na visokoškolskoj ustanovi,
- uvjerenje, potvrda ili drugi adekvatan ovjereni akt visokoškolske ustanove kao dokaz o ostvarenoj izvrsnosti tokom školovanja,
- dokaz o dužini radnog staža u obrazovanju, kao i institicijama nadležnim za odgoj i obrazovanje , ( odgovarajuća potvrda izdata od strane ureda Zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje i original ili ovjerena kopija važećeg ugovora o radu ),
- potvrda ili drugi adekvatan akt kao dokaz o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa.
Osobe iz člana 15. stav 1. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica ( „Sl. novine Ze-do kantona „ broj 1/14 ) trebaju dostaviti i sljedeće dokumente :
- Rješenje nadležne općinske službe o priznavanju svojstva ratnog vojnog invalida, demobilisanog borca, člana porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca
- Uvjerenje Službe za zapošljavanje Zeničko-dobojskog kantona da se nalazi na evidenciji za nezaposlene osobe, ili važeći ugovor o radu na određeno vrijeme u školi koji se uzima u obzir samo za ljetne konkurse
- Uvjerenje o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednja 24 mjeseca
- Važeći ugovor o radu na određeno vrijeme ili posljednje Rješenje o prestanku radnog odnosa (ukoliko je isti postojao), kao dokaz da njihov raniji radni odnos nije prestao njihovom krivicom, ili da im je nakon prestanka radnog odnosa isplaćena otpremnina.
Osobe u statusu civilne žrtve rata obavezne su dostaviti i sljedeće dokumente:
- Uvjerenje o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednjih 24 mjeseca,
- Uvjerenje resorne službe sa područja Zeničko-dobojskog kantona, kojim se potvrđuje status civilne žrtve rata.
Osobe kojima je utvrđen status invalida, obavezne su pored uvjerenja o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednjih 24 mjeseca, priložiti i uvjerenje resorne službe, odnosno nadležne ustanove sa područja Zeničko-dobojskog kantona, kojim se potvrđuje status invalidne osobe.
Osobe kojima je utvrđen status logoraša, obavezne su pored uvjerenja o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednjih 24 mjeseca, priložiti i uvjerenje resorne službe, odnosno nadležne ustanove sa područja Zeničko-dobojskog kantona, kojim se potvrđuje status logoraša.
Kandidati su dužni priložiti original ili ovjerenu kopiju svih navedenih dokumenata.
Prioritet kod izbora za popunu upražnjenih radnih mjesta putem konkursa, prije samog bodovanja, imaju osobe proglašene tehnološkim viškom u školama na području Ze-do kantona, u skladu sa Programom za zbrinjavanje tehnološkog viška , broj: 10-34-12591/11., od 03.06.2011. godine, kao i Izmjena i dopuna Okvirnog programa za zbrinjavanje mogućeg tehnološkog viška radnika u osnovnim i srednjim školama na području Ze-do kantona ( „Sl. novine Ze-do kantona“ broj 8/17 ).
Ukoliko se prijavi veći broj osoba proglašene tehnološkim viškom u školama na području Ze-do kantona , po istom osnovu prednosti, biraće se kandidat sa dužim radnim stažom u ustanovama odgoja i obrazovanja , kao i institucijama nadležnim za odgoj i obrazovanje.
Prioritet pod jednakim uvjetima prilikom prijema u radni odnos imaju osobe u skladu sa članom 15. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona“, broj: 5/13), i to: ratni vojni invalid, demobilizirani branilac i član porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca, kao i svih odgovarajućih podzakonskih akata i drugih provedbenih propisa koji bliže uređuju ova pitanja.
Ukoliko se na isto radno mjesto, po ovom osnovu, prijavi više osoba iz navedenog člana 15. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica, i ostvare isti broj bodova, između takvih kandidata, prednost se daje dijetetu šehida poginulog, umrlog i nestalog branioca.
Prioritet u zapošljavanju ostvaruju i osobe sa utvrđenim statusom civilne žrtve rata, kao i osobe sa utvrđenim invaliditetom, te osobe sa statusom logoraša sa prebivalištem na području Zeničko-dobojskog kantona.
Konkurs ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Prijave sa potrebnim dokumentima dostaviti isključivo poštom na adresu: JU Osnovna škola „Gostović“, 72224 Čardak, sa naznakom „Prijava na konkurs“.
Obavezno u prijavi navesti kontakt telefon.
Dokumentacija za kandidate se neće vraćati , a kandidati koji ne budu primljeni dokumentaciju mogu podići kod sekretara škole u roku od 8 dana po okončanju konkursne procedure.Poslije tog roka škola nema obavezu čuvanja dokumentacije.
O rezultatima konkursa kandidatima će se dostaviti Odluka o izboru kandidata.
|