Traženo zanimanje | Voditelj poslovnice (Branch Manager) (m/ž) |
Tražena školska sprema | Visoko stručno obrazovanje (VSS-1) |
Završena škola / fakultet | Univerzitetska diploma iz ekonomije, poslovanja, finansija ili drugog sličnog usmjerenja; |
Položen stručni ispit | |
Posebna znanja i vještine | Razvijene vještine u rukovanju računarima; Microsoft Office;
Najmanje 2 godine iskustva u radu u finansijskim institucijama; |
Potrebno znanje stranog jezika | Dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu. |
Traži se osoba | Nije uneseno |
Spol | Nebitno |
Trazeno radno iskustvo | Sa iskustvom |
Broj traženih zaposlenika | |
Na koje vrijeme se zasniva radni odnos | Nije naznačeno |
Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Glavne odgovornosti:
Osigurati realizaciju ciljeva i prodajnih planova Podružnice;
Osigurati kreiranje korisničkog zadovoljstva i baze lojalnih klijenata;
Identificirati načine i kanale za stalno unaprjeđenje prodaje i povećanje prihoda Podružnice;
Osigurati da se osoblje Podružnice pridržava zadatih prodajnih tehnika, profesionalnih standarda i pravila ponašanja;
Osigurati podršku rukovodstvu Društva u vezi sa implementacijom projekata koji imaju utjecaj na sisteme i procedure, kao i biti u mogućnosti testirati nova rješenja i pružiti povratnu informaciju u vezi prikupljenih saznanja;
Implementirati, nadzirati i kontinuirano sugerirati unaprjeđenja u segmentu prodaje;
Osigurati realizaciju ciljeva u dijelu post-prodaje;
Osigurati da se utvrđene radne procedure dosljedno poštivaju i da se svi procesi na nivou Podružnice provode u skladu sa pravilima i zakonskom regulativom;
Upravljati i nadzirati rasporede radnih aktivnosti, te osigurati pridržavanje istih od strane drugih zaposlenika u skladu sa poslovnim potrebama Društva;
Osigurati obuku i nadzor nad radnim učinkom novoangažiranih zaposlenika, u skladu sa prihvaćenim pravilnicima i planovima, i terminima obuka;
Osigurati adekvatno rukovođenje kroz prijedloge finansijske motivacije zaposlenika u skladu sa njihovim učinkom i doprinosom u realizaciji ukupnih poslovnih planova Podružnice i Društva u cjelosti;
Predlagati i organizirati timske događaje i prodajne akcije u sklopu Podružnice;
Kontinuirano ocjenjivati radni učinak zaposlenika i o tome davati povratnu informaciju neposrednom nadređenom i rukovodstvu Društva, i razvijati njegovu karijeru u skladu sa potrebama;
Upravljati pritužbama klijenata na profesionalan način. Osigurati da se sistem upravljanja pritužbama i žalbama klijenata adekvatno primjenjuje;
Kontinuirano prikupljati podatke i izvještavati o zadovoljstvu klijenata;
Preduzimati potrebne radnje kako bi se pravilno održavao unutarnji i vanjski izgled Podružnice;
Neprekidno pomijerati granice u pravcu izgradnje odnosa povjerenja, lojalnosti i zadovoljstva klijenata, kroz svaku međusobnu interakciju i ostvareni kontakt;
Osigurati kompletiranje zahtijeva za kreditiranjem klijenata u sistemu i osigurati da su klijenti Podružnice upoznati sa politikama i ograničenjima u finansiranju;
Pratiti procese odobravanja pozajmica i procese post-prodaje na nivou Podružnice;
Preduzeti sve neophodno da se sve aktivnosti u Podružnici provode u skladu sa zakonima i podzakonskim aktima države Bosne i Hercegovine;
Održavati visok nivo povjerenja i obavljati razgovore sa drugim stranama na profesionalan način. |
Mjesto rada (općina) | IuteCredit BH d.o.o. Sarajevo, Lokacija: Zenica |
Radno vrijeme | Nije naznačeno |
Posebne psiho - fizičke sposobnosti | Izražene rukovodne i upravljačke vještine;
Izvrsne komunikacijske i interpersonalne vještine;
Sposobnost na kvalitetno istovremeno praćenje realizacije više zadataka u veoma dinamičnom poslovnom okruženju;
Posvećenost zadovoljstvu korisnika i orijentacija na prodajne vještine;
Sposobnost za individualni i timski rad, prema potrebi, uz ograničen nadzor i spremnost na razmatranje poboljšanja u radu i njihovu adekvatnu primjenu;
Sposobnost za adekvatnu reakciju u stresnim situacijama, uz zadržavanje mirnoće i potrebnog nivoa profesionalizma;
Spremnost na visok nivo tolerancije u radu sa i prema različitim tipovima korisnika, klijenata, zaposlenika, dobavljača i svih trećih strana; |
Godine starosti | |
Očekivana plata | |
Radni odnos se zasniva na: | Nije naznačeno |
Rok za stupanje na rad | |
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Ukoliko smatrate da ste upravo Vi pravi kandidat za ovu radnu poziciju, i da nam želite pomoći da uspostavimo novu podružnicu u Tuzli, te njegujete profesionalan pristup u radu sa internim i vanjskim korisnicima kako je to opisano u ovom oglasu, pozivamo Vas da nam u kontekstu Vaše prijave dostavite Vašu kratku biografiju putem opcije \"PRIJAVI SE NA OGLAS\", na stranici posao.ba.
Vaša će prijava biti tretirana sa pažnjom i striktnim povjerenjem. Samo će osobe koje uđu u uži izbor potencijalnih kandidata biti kontaktirane za razgovor za zaposlenje. |
Posebni zahtjevi poslodavca u pogledu zaposlenika | |
Mogućnost zaposlenja invalidne osobe | |
Oglas od | 2019-12-06 |
Oglas do | 2019-12-14 |