Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Za radna mjesta, pored općih uslova propisanih Zakonom, kandidati treba da ispunjavaju i posebne uslove u pogledu stručne spreme propisane Zakonom o osnovnoj školi Ze-do kantona, Pedagoškim standardima za osnovnu školu i Pravilnikom o radu JU Osnovne škole „Gostović“.
Uz prijavu, kandidati su dužni dostaviti:slijedeće dokumente ( original ili ovjerene kopije)
- Diploma o završenoj odgovarajućoj školi ili fakultetu
- Uvjerenje o državljanstvu
- Izvod iz Matične knjige rođenih
- Ljekarsko uvjerenje dostavlja se po izvršenom izboru kandidata prije stupanja na posao koje ne može biti starije od 6 mjeseci.
Osobe koje se prijavljuju kao tehnološki višak uz zahtjev za prijem u radni odnos po raspisanom konkursu prilazu samo rješenje o utvrđenom tehnološkom višku izdato od strane nadležne Kantonalne komisije za zbrinjavanje tehnološkog viška u školama na području Zeničko-dobojskog Kantona i odgovarajuću potvrdu izdatu od strane ureda Zavoda za penzijsko invalidsko osiguranje .
Osobe primljene kao tehnološki višak primaju se u radni odnos do 31.08.2020. godine .
Za osobe u statusu utvrđenog tehnološkog viška, prilikom prijema u radni odnos, iste imaju obavezu da se neposrednom pisanom izjavom izjasne o činjenici prihvatanja ponuđenog posla.
Kandidati su obavezni dostaviti potrebnu dokumentaciju original ( ili ovjerene fotokopije ) na osnovu koje će se izvršiti bodovanje svih kandidata u skladu sa Kriterijima o načinu bodovanja kandidata prilikom zasnivanja radnog odnosa nastavnika, stručnih saradnika i odgajatelja i ostalih radnika u osnovnim i srednjim školama i đačkim domovima na području Ze-do kantona broj: 10-34-432/18 od 09.01.2018. godine ( „Službene novine Ze-do kantona“ broj 1/18 ), kao što je:
- rješenje o proglašenju tehnološkim viškom,
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu
- uvjerenje o dužini čekanja na posao nakon sticanja odgovarajuće stručne spreme,
- uvjerenje o prosjeku ocjena ostvarenih na visokoškolskoj ustanovi,
- uvjerenje, potvrda ili drugi adekvatan ovjereni akt visokoškolske ustanove kao dokaz o ostvarenoj izvrsnosti tokom školovanja,
- dokaz o dužini radnog staža u obrazovanju, kao i institicijama nadležnim za odgoj i obrazovanje , ( odgovarajuća potvrda izdata od strane ureda Zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje i original ili ovjerena kopija važećeg ugovora o radu ),
- potvrda ili drugi adekvatan akt kao dokaz o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa.
Osobe iz člana 15. stav 1. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica ( „Sl. novine Ze-do kantona „ broj 1/14 ) trebaju dostaviti i sljedeće dokumente :
- Rješenje nadležne općinske službe o priznavanju svojstva ratnog vojnog invalida, demobilisanog borca, člana porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca
- Uvjerenje Službe za zapošljavanje Zeničko-dobojskog kantona da se nalazi na evidenciji za nezaposlene osobe, ili važeći ugovor o radu na određeno vrijeme u školi koji se uzima u obzir samo za ljetne konkurse
- Uvjerenje o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednja 24 mjeseca
- Važeći ugovor o radu na određeno vrijeme ili posljednje Rješenje o prestanku radnog odnosa (ukoliko je isti postojao), kao dokaz da njihov raniji radni odnos nije prestao njihovom krivicom, ili da im je nakon prestanka radnog odnosa isplaćena otpremnina.
Osobe u statusu civilne žrtve rata obavezne su dostaviti i sljedeće dokumente:
- Uvjerenje o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednjih 24 mjeseca,
- Uvjerenje resorne službe sa područja Zeničko-dobojskog kantona, kojim se potvrđuje status civilne žrtve rata.
Osobe kojima je utvrđen status invalida, obavezne su pored uvjerenja o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednjih 24 mjeseca, priložiti i uvjerenje resorne službe, odnosno nadležne ustanove sa područja Zeničko-dobojskog kantona, kojim se potvrđuje status invalidne osobe.
Osobe kojima je utvrđen status logoraša, obavezne su pored uvjerenja o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednjih 24 mjeseca, priložiti i uvjerenje resorne službe, odnosno nadležne ustanove sa područja Zeničko-dobojskog kantona, kojim se potvrđuje status logoraša.
Kandidati su dužni priložiti original ili ovjerenu kopiju svih navedenih dokumenata.
Prioritet kod izbora za popunu upražnjenih radnih mjesta putem konkursa/oglasa, prije samog bodovanja, imaju osobe proglašene tehnološkim viškom u školama na području Ze-do kantona, u skladu sa Programom za zbrinjavanje tehnološkog viška , broj: 10-34-12591/11., od 03.06.2011. godine, kao i Izmjena i dopuna Okvirnog programa za zbrinjavanje mogućeg tehnološkog viška radnika u osnovnim i srednjim školama na području Ze-do kantona ( „Sl. novine Ze-do kantona“ broj 8/17 ).
Ukoliko se prijavi veći broj osoba proglašene tehnološkim viškom u školama na području Ze-do kantona , po istom osnovu prednosti, biraće se kandidat sa dužim radnim stažom u ustanovama odgoja i obrazovanja , kao i institucijama nadležnim za odgoj i obrazovanje.
Prioritet pod jednakim uvjetima prilikom prijema u radni odnos imaju osobe u skladu sa članom 15. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona“, broj: 5/13), i to: ratni vojni invalid, demobilizirani branilac i član porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca, kao i svih odgovarajućih podzakonskih akata i drugih provedbenih propisa koji bliže uređuju ova pitanja.
Ukoliko se na isto radno mjesto, po ovom osnovu, prijavi više osoba iz navedenog člana 15. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica, i ostvare isti broj bodova, između takvih kandidata, prednost se daje dijetetu šehida poginulog, umrlog i nestalog branioca.
Prioritet u zapošljavanju ostvaruju i osobe sa utvrđenim statusom civilne žrtve rata, kao i osobe sa utvrđenim invaliditetom, te osobe sa statusom logoraša sa prebivalištem na području Zeničko-dobojskog kantona.
Konkurs/oglas ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Prijave sa potrebnim dokumentima dostaviti isključivo poštom na adresu: JU Osnovna škola „Gostović“, 72224 Čardak, sa naznakom „Prijava na konkurs/oglas“.
Obavezno u prijavi navesti kontakt telefon.
Dokumentacija za kandidate se neće vraćati , a kandidati koji ne budu primljeni dokumentaciju mogu podići kod sekretara škole u roku od 8 dana po okončanju konkursne/oglasne procedure.Poslije tog roka škola nema obavezu čuvanja dokumentacije.
O rezultatima konkursa/oglasa kandidatima će se dostaviti Odluka o izboru kandidata.
|