Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Opis poslova:
• pruža administrativnu podršku menadžerima projekata i Direktoru Agencije,
• prikuplja i obrađuje podatke u vezi sa projektima i aktivnostima Agencije,
• priprema i izrađuje normativno pravne i druge akte i prati pravne propise iz djelokruga rada Agencije,
• vodi poslove vezane za protokol, arhivu i priprema postupke javnih nabavki,
• prikuplja i redovno ažurira informacije o investicijskim potencijalima Općine Tešanj,
• promoviše investicijske potencijale Općine Tešanj na web stranici i u Investicijskom vodiču, sajmovima, prezentacijama, direktnim susretima sa potencijalnim investitorima i postojećim firmama,
• vrši na sistematiziran način servisiranja potencijalnih investitora od procesiranja prvog upita
• pruža postinvesticijsku podršku postojećim firmama kroz provođenje aktivnosti na poboljšanju poslovnog okruženja
• uspostavlja i redovno vodi evidencije o potencijalnim investitorima i evidencije o postinvesticijskoj podršci postojećim obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu Direktora
|
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Kandidati su dužni uz prijavni obrazac(koji se može preuzeti na web stranici i u prostorijama TRA d.o.o) dostaviti kraću biografiju, adresu i kontakt telefon, priložiti originalne dokumente ili ovjerene fotokopije dokumenata, koji su dokaz opštih i posebnih uslova traženih konkursom, i to:
-Obrazac prijave i kraću biografiju (CV obrazac)
-Diplomu o završenom visokom obrazovanju(ovjerena kopija)
-Ovjerena kopija vozačke dozvole
-Ovjerena kopija lične karte
-Dokaz o poznavanju rada na računaru, programski paket MS Office(ovjerena kopija)
-Dokaz o boračkom statusu(ukoliko je kandidat pripadnik boračke kategorije) (ovjerena kopija)
-Dokaz o radnom iskustvu na istim ili sličnim poslovima(ovjerena kopija). Kao dokaz o radnom iskustvu (struci, relevatnom radnom iskustvu) mogu se dostaviti:
• potvrde ili uvjerenja poslodavca ili poslodavaca kod kojih je kandidat radio ili radi, koja moraju biti precizna i detaljna, odnosno na kojima trebaju biti podaci o tome na kojim je poslovima kandidat radio-naziv radnog mjesta, koliko dugo je obavljao navedene poslove, opis poslova, period radnog angažiranja na radnim zadacima, ili
• uvjerenje o činjenicama iz matične evidencije nadležne institucije za penzijsko i invalidsko osiguranje, uz obavezno dostavljanje potvrde koja razjašnjava šifre zanimanja iz uvjerenja, tako da se na osnovu ovih dokumenata može utvrditi da li je kandidat radio na istim ili sličnim poslovima i koliko dugo, odnosno da posjeduje traženo radno iskustvo, ili
• pismo preporuke ili druga slična isprava ukoliko sadrži sve lemente potvrde ili uvjerenja.
- Ukoliko je kandidat stekao dodatna znanja iz određenih oblasti, koje je naveo u svojoj biografiji ili prijavnom obrascu, potrebno je da dostavi dokaze o istom (potvrde, certifikati, uvjerenja ili druge dokumente koji mogu potvrditi navedeno) (ovjerene kopije).
Ugovor se zaključuje na neodređeno vrijeme, uz obavezan probni rad u trajanju od 3 (tri) mjeseca. Kandidati čije prijave budu sadržavale gore navedene dokumente će biti pozvani da pristupe pismenom i usmenom stručnom ispitu.
Oblast i literatura iz koje će biti pismeni i usmeni stručni ispit:
1. Zakon o javnim preduzećima (Sl. novine FBiH 8/05, 81/08, 22/09, 109/12) Zakon o privrednim društvima (Sl. novine FBiH 81/15), Zakon o registraciji poslovnih subjekata u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 27/05, 68/05, 43/09 i 63/14)
2. Zakon o javnim nabavkama BiH (Sl. glasnik BiH broj 39/14)
3. Odluka o pogodnostima za investiranje na području općine Tešanj (Službeni glasnik općine Tešanj 9/19)
4. Strategija razvoja općine Tešanj 2018-2027.
Postupak izbora kandidata zasniva se na; razmatranju dostavljene dokumentacije održanom pismenom i usmenom stručnom ispitu sa svakim od kandidata. Pored navedenog izvršit će se provjera nivoa znanja engleskog jezika sa svim kandidatima. O datumu, vremenu i mjestu pristupanja polaganja pismenog i usmenog stručnog ispita, kandidati će biti obaviješteni putem pismene obavijesti, koje će biti dostavljena na adresu kandidata kao i na e – mail adresu ukoliko je ista navedena u prijavi, i to najmanje 5 (pet) dana prije održavanja ispita.
Samo izabrani kandidat će biti u obavezni da u roku od 15 dana od dana zaprimanja obavještenja o njegovom izboru kao najboljeg kandidata, dostaviti ljekarsko uvjerenje. Oglas ostaje otvoren 8(osam) dana od dana posljednje objave. Prijave sa traženim dokumentima dostaviti lično ili poštom, najkasnije 8.-og(osmog) dana od dana posljednje objave, na adresu: TRA d.o.o-Agencija za razvoj općine Tešanj, Trg Alije Izetbegovića br. 1, 74260 Tešanj, zgrada Općine Tešanj, kancelarija br. 16. Prijava na javni oglas se dostavlja na adresu poslodavca u zatvorenoj koverti, sa naznakom „NE OTVARAJ – PRIJAVA NA JAVNI OGLAS za poziciju OSS asistent“. Prijava mora biti uredna, potpuna i blagovremena. Urednom prijavom na oglasa smatra se prijava, koja je potpisana od strane podnosioca. Uz prijavu se, u orginalu ili ovjerenim kopijama, prilažu dokazi naznačeni u javnom oglasu. Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih i posebnih uslova naznačeni u javnom oglasu za prijem u radni odnos. Neblagovremene i nepotpune prijeve neće biti uzete u razmatranje. Kontakt za davanje dodatnih obavještenja, telefon: 032/650-608.
|