Traženo zanimanje | Šef Odjeljenja za finansijske poslove |
Tražena školska sprema | Visoko stručno obrazovanje (VSS-1) |
Završena škola / fakultet | - završen Ekonomski fakultet, VII stepen stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog (240 ECTS bodova), drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, diplomirani ekonomista, |
Položen stručni ispit | |
Posebna znanja i vještine | - poznavanje rada na računaru, (minimalno MSWord, Excell....),
- najmanje 2 godine radnog iskustva u struci na istim ili sličnim poslovima.
|
Potrebno znanje stranog jezika | |
Traži se osoba | Nije uneseno |
Spol | Nebitno |
Trazeno radno iskustvo | Sa iskustvom |
Broj traženih zaposlenika | 1 (jedan) izvršilac, na neodređeno vrijeme, uz uslov probnog rada od 6 (šest) mjeseci, |
Na koje vrijeme se zasniva radni odnos | Neodređeno |
Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Kratak opis poslova: koordinira i organizuje proces rada u Odjeljenju za finansijske poslove, priprema
plan aktivnosti za narednu godinu kao osnova za dodjeljivanje zadataka zaposlenima odjeljenja, vrši raspodjelu zadataka, daje instrukcije i naloge zaposlenima u odjeljenju za finansijske poslove, nadgleda odvijanje procesa rada u odjeljenju za finansijske poslove i daje upute, prijedloge i sugestije za poboljšanja i unapređenja kvaliteta rada, prati i primjenjuje propise iz oblasti finansija i obračuna ličnih primanja i naknada zaposlenih i po ugovorima i odgovara za zakonitost rada, učestvuje u izradi prijedloga trogodišnjeg i godišnjeg finansijskog plana poslovanja, učestvuje u izradi izvještaja, informacija i finansijskih analiza i izvještavanja za potrebe Uprave i Nadzornog odbora, dostavlja ostale finansijske podatke i informacije za potrebe Uprave i Nadzornog odbora Preduzeća, primjenjuje u svom radu odredbe Zakona o javnim preduzećima koje se odnose na oblast finansija, raspoređuje radnike po naplatnim mjestima u saradnji sa rukovodiocem Službe za ekonomske poslove, redovno kontaktira sa bankama kod kojih preduzeće ima otvoren transakcijski račun, redovito izvještava direktora Preduzeća o stanju na transakcijskim računima, kompletira dokumentaciju Preduzeća koju banke zahtijevaju i dostavlja im u svrhu održavanja transakcijskog računa aktivnim, organizuje proceduru odobrenja kredita, obezbjeđenje instrumenata plaćanja, kao i potrebne dokumentacije, koordinira rad glavnog blagajnika i usmjerava pologe pazara prema određenim bankama, prikuplja, kontroliše i sačinjava Prijedlog za proste i višečlane kompenzacije Nadzornom odboru Preduzeća, te iste nakon odobravanja prosljeđuje knjigovodstvu, radi i postupa po Uputstvima i naredbama koje priprema rukovodilac Službe za ekonomske poslove i Uprava preduzeća, sa Službom za pravne, kadrovske i opšte poslove razmjenjuje podatke i informacije neophodne za pravovremeno i kvalitetno obavljanje poslova, surađuje s Odjeljenjem za internu reviziju na kvalitetnoj pripremi podataka i dokumentacije za provođenje interne revizije, provodi mjere za otklanjanje nedostataka koji se utvrde prilikom provođenja interne revizije, obavlja i druge poslove u struci i zanimanju po nalogu rukovodioca Službe za ekonomske poslove i Uprave preduzeća.
|
Mjesto rada (općina) | Javno preduzeć „Grijanje“ d.o.o. Zenica |
Radno vrijeme | Puno radno vrijeme |
Posebne psiho - fizičke sposobnosti | |
Godine starosti | |
Očekivana plata | Osnovna plaća radnog mjesta iznosi 1.433,20 KM. |
Radni odnos se zasniva na: | Nije naznačeno |
Rok za stupanje na rad | |
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Kao dokaz o ispunjavanju općih i posebnih uslova iz oglasa, kandidati su dužni dostaviti:
- potpisanu prijavu sa kraćom biografijom odnosno CV,
- rodni list,
- uvjerenje o državljanstvu,
- dokaz o zdravstvenoj sposobnosti izdatoj od nadležne zdravstvene ustanove odnosno ljekarsko uvjerenje,
(dostavlja kandidat koji bude izabran prije početka rada),
- diplomu ili svjedočanstvo o završenom školovanju, kao dokaz o stečenom zvanju i stručnoj spremi,
- uvjerenje/potvrdu o radnom iskustvu na istim ili sličnim poslovima, uz obavezno navedena radna mjesta na kojima je radio sa periodima trajanja rada i stručnom spremom predviđenom za to radno mjesto,
- uvjerenje/potvrdu o položenom kursu iz poznavanja rada na računaru.
III.
Uz prijavu na javni oglas, kandidati su dužni dostaviti dokumente o ispunjavanju općih i posebnih uslova, original ili ovjerene fotokopije koje nisu starije od 6 mjeseci računajući do dana objave javnog oglasa.
Kandidati uz prijavu i potrebna dokumenta, mogu dostaviti i druga dokumenta koja mogu uticati na izbor kandidata.
Kandidati koji budu ispunjavali formalno-pravne uslove bit će pozvani na pismeni i usmeni stručni ispit iz oblasti finansija, nadležnosti organa upravljanja i organa kontroliranja u javnim preduzećima, uz literaturu za ispit, kako slijedi: Zakon o javnim preduzećima u Federaciji BiH, Zakon o radu u Federaciji BiH, Zakon o finansijskom poslovanju, Zakon o unutrašnjem platnom prometu, Zakon o doprinosima, Zakon o porezu na dohodak, Zakon o deviznom poslovanju, Zakon o visini stope zatezne kamate, Zakon o visini stope zatezne kamate na javne prihode, Zakon o jedinstvenom sistemu registracije, kontrole i naplate doprinosa, Zakon o poreznoj upravi, Zakon o finansijskoj konsolidaciji privrednih društava u Federaciji BiH, Zakon o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba sa invaliditetom, Uredba o raspolaganju gotovim novcem, Pravilnik o načinu uplate, pripadnosti i raspodjele javnih prihoda u Federaciji BiH.
Pismeni stručni ispit Komisija će provesti na način da će svaki od kandidata dobiti 5 (pet) pitanja iz stručne oblasti pri čemu se svaki tačan odgovor boduje sa pet bodova, te ukoliko kandidat osvoji manje od 15 bodova, smatra se da kandidat nije položio stručni ispit i isti ne učestvuje u daljem postupku.
Usmeni stručni ispit/intervju se obavlja na način da svaki član Komisije postavlja po dva pitanja svakom kandidatu, koja će biti ista za sve kandidate. Kandidati će se ocjenjivati ocjenom od 1 do 5, a rezultat će biti zbir bodova koji su dali svi članovi Komisije, podijeljen sa brojem članova Komisije.
Kandidati će o terminu održavanja pismenog i usmenog ispita biti obaviješteni na adresu kandidata, kao i na e-mail adresu ukoliko je ista navedena u prijavi, i to najmanje pet dana prije održavanja intervjua.
Nakon održanog intervjua, komisija utvrđuje listu uspješnih kandidata, u skladu sa postignutim ocjenama na intervjuu.
Kandidati sa kojima bude obavljen intervju bit će pismeno obaviješteni o ishodu oglasa.
Telefon kontakt osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja: 032/423-097, lokal 133.
IV.
Sa kandidatom koji bude primljen u radni odnos zaključit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz uslov probnog rada od 6 (šest) mjeseci. U slučaju da kandidat ne zadovolji očekivanja poslodavca u toku trajanja probnog rada, prestat će mu radni odnos sa istekom trajanja probnog rada, bez obaveze odrađivanja otkaznog roka. U tom slučaju Uprava preduzeća će donijeti rješenje o prijemu u radni odnos sljedećeg kandidata sa liste uspješnih kandidata.
V.
Kandidati koji nisu izabrani na radno mjesto, bit će pismeno obaviješteni na adresu prebivališta o izboru kandidata za prijem u radni odnos, sa poukom o pravnom lijeku, najkasnije u roku od pet dana od dana donošenja rješenja o prijemu u radni odnos.
VI.
Javni oglas će biti objavljen u dnevnom listu “Oslobođenje”, web stranici Grada Zenica, Javnog preduzeća “Grijanje” d.o.o. Zenica i JU Službe za zapošljavanje Zeničko-dobojskog kantona.
Javni oglas ostaje otvoren 28 dana od dana objave u dnevnom listu “Oslobođenje”.
Prijave sa potrebnom dokumentacijom treba dostaviti lično u sjedište Preduzeća ili preporučenom poštom na adresu i sa naznakom:
Javno preduzeće „GRIJANJE“ d.o.o. Zenica
Ul. Bilmišće br. 107
72 000 Zenica
„PRIJAVA NA JAVNI OGLAS
NE OTVARATI“
Neuredne, nepotpune i neblagovremeno pristigle prijave neće se uzeti u razmatranje.
Preduzeće nije obavezno vraćati dokumentaciju dostavljenu uz prijavu.
Kandidati koji ne budu pozvani na intervju odnosno kandidati koji nisu izabrani, mogu preuzeti svoju dokumentaciju u sjedištu Preduzeća, uz predočenje lične karte.
|
Posebni zahtjevi poslodavca u pogledu zaposlenika | OPĆI USLOVI:
- da je stariji od 18 godina,
- da je državljanin Bosne i Hercegovine,
- da posjeduje zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se prijavljuje
|
Mogućnost zaposlenja invalidne osobe | |
Oglas od | 2021-03-23 |
Oglas do | 2021-04-20 |