Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Kratak opis poslova: koordinira i organizuje proces rada u Odjeljenju za finansijske poslove, priprema
plan aktivnosti za narednu godinu kao osnova za dodjeljivanje zadataka zaposlenima odjeljenja, vrši raspodjelu zadataka, daje instrukcije i naloge zaposlenima u odjeljenju za finansijske poslove, nadgleda odvijanje procesa rada u odjeljenju za finansijske poslove i daje upute, prijedloge i sugestije za poboljšanja i unapređenja kvaliteta rada, prati i primjenjuje propise iz oblasti finansija i obračuna ličnih primanja i naknada zaposlenih i po ugovorima i odgovara za zakonitost rada, učestvuje u izradi prijedloga trogodišnjeg i godišnjeg finansijskog plana poslovanja, učestvuje u izradi izvještaja, informacija i finansijskih analiza i izvještavanja za potrebe Uprave i Nadzornog odbora, dostavlja ostale finansijske podatke i informacije za potrebe Uprave i Nadzornog odbora Preduzeća, primjenjuje u svom radu odredbe Zakona o javnim preduzećima koje se odnose na oblast finansija, raspoređuje radnike po naplatnim mjestima u saradnji sa rukovodiocem Službe za ekonomske poslove, redovno kontaktira sa bankama kod kojih preduzeće ima otvoren transakcijski račun, redovito izvještava direktora Preduzeća o stanju na transakcijskim računima, kompletira dokumentaciju Preduzeća koju banke zahtijevaju i dostavlja im u svrhu održavanja transakcijskog računa aktivnim, organizuje proceduru odobrenja kredita, obezbjeđenje instrumenata plaćanja, kao i potrebne dokumentacije, koordinira rad glavnog blagajnika i usmjerava pologe pazara prema određenim bankama, prikuplja, kontroliše i sačinjava Prijedlog za proste i višečlane kompenzacije Nadzornom odboru Preduzeća, te iste nakon odobravanja prosljeđuje knjigovodstvu, radi i postupa po Uputstvima i naredbama koje priprema rukovodilac Službe za ekonomske poslove i Uprava preduzeća, sa Službom za pravne, kadrovske i opšte poslove razmjenjuje podatke i informacije neophodne za pravovremeno i kvalitetno obavljanje poslova, surađuje s Odjeljenjem za internu reviziju na kvalitetnoj pripremi podataka i dokumentacije za provođenje interne revizije, provodi mjere za otklanjanje nedostataka koji se utvrde prilikom provođenja interne revizije, obavlja i druge poslove u struci i zanimanju po nalogu rukovodioca Službe za ekonomske poslove i Uprave preduzeća.
|
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Prijavljivanje na javni konkurs/oglas vrši se pisanom prijavom koja mora biti potpisana od strane kandidata.
Kao dokaz o ispunjavanju općih i posebnih uslova iz javnog konkursa/oglasa, kandidati su dužni dostaviti:
- potpisanu prijavu sa kraćom biografijom odnosno CV,
- rodni list,
- uvjerenje o državljanstvu,
- diplomu ili svjedočanstvo o završenom školovanju, kao dokaz o stečenom zvanju i stručnoj spremi,
- uvjerenje/potvrdu o radnom iskustvu na istim ili sličnim poslovima, uz obavezno navedena radna mjesta na kojima je radio sa periodima trajanja rada i stručnom spremom predviđenom za to radno mjesto,
- uvjerenje/potvrdu/certifikat o položenom kursu iz poznavanja rada na računaru, odnosno dokazi po postavljenim posebnim uslovima za radna mjesta,
- uvjerenje/potvrdu o iskustvu u servisiranju računara za radno mjesto pod rednim brojem 3.
- dokaz o zdravstvenoj sposobnosti izdatoj od nadležne zdravstvene ustanove odnosno ljekarsko uvjerenje,
(dostavlja kandidat koji bude izabran prije početka rada).
III.
Uz prijavu na javni konkurs/oglas, kandidati su dužni dostaviti dokumente o ispunjavanju općih i posebnih uslova, original ili ovjerene fotokopije koje nisu starije od 6 mjeseci (osim rodnog lista) računajući do dana objave javnog konkursa/oglasa.
Kandidati uz prijavu i potrebna dokumenta, mogu dostaviti i druga dokumenta koja mogu uticati na izbor kandidata.
Kandidati koji budu ispunjavali formalno-pravne uslove bit će pozvani na pismeni i usmeni stručni ispit odnosno intervju uz pripremu za ispit na osnovu literature, po radnim mjestima, kako slijedi:
1. Šef Odjeljenja za finansijske poslove: Zakon o javnim preduzećima u Federaciji BiH, Zakon o
radu u Federaciji BiH, Zakon o finansijskom poslovanju, Zakon o unutrašnjem platnom prometu, Zakon o doprinosima, Zakon o porezu na dohodak, Zakon o deviznom poslovanju, Zakon o visini stope zatezne kamate, Zakon o visini stope zatezne kamate na javne prihode, Zakon o jedinstvenom sistemu registracije, kontrole i naplate doprinosa, Zakon o poreznoj upravi, Zakon o finansijskoj konsolidaciji privrednih društava u Federaciji BiH, Zakon o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba sa invaliditetom, Uredba o raspolaganju gotovim novcem, Pravilnik o načinu uplate, pripadnosti i raspodjele javnih prihoda u Federaciji BiH.
2. Analitičar mreže i razvoja: Zakon o prostornom uređenju i građenju Zeničko-dobojskog kantona,
Zakon o korištenju, upravljanju i održavanju zajedničkih dijelova i uređaja zgrade Zeničko-dobojskog kantona, Zakon o komunalnim djelatnostima, Odluka o zagrijavanju stambenog i poslovnog prostora grada Zenice daljinskim grijanjem i Uslovi za isporuku i preuzimanje toplotne energije iz vrelovodne mreže.
3. Referent za IT podršku: Komisija će u toku intervjua sa kandidatima provesti provjeru znanja i
sposobnosti na osnovu postavljenih posebnih uslova po javnom konkursu/oglasu, a po ocjeni Komisije na osnovu dostavljene dokumentacije i praktičnom provjerom znanja na licu mjesta kod Poslodavca.
4. Blagajnik: Zakon o komunalnim djelatnostima, Odluka o zagrijavanju stambenog i poslovnog
prostora grada Zenice daljinskim grijanjem i Uslovi za isporuku i preuzimanje toplotne energije iz vrelovodne mreže, Uredba o uslovima i načinu plaćanja gotovim novcem.
Pismeni stručni ispit za radna mjesta pod rednim brojem 1. i 2. Komisija će provesti na način da će svaki od kandidata dobiti 5 (pet) pitanja iz stručne oblasti pri čemu se svaki tačan odgovor boduje sa pet bodova, te ukoliko kandidat osvoji manje od 15 bodova, smatra se da kandidat nije položio stručni ispit i isti ne učestvuje u daljem postupku.
Usmeni stručni ispit za radna mjesta pod rednim brojem 1. i 2. se obavlja na način da svaki član Komisije postavlja po dva pitanja svakom kandidatu, koja će biti ista za sve kandidate. Kandidati će se ocjenjivati ocjenom od 1 do 5, a rezultat će biti zbir bodova koji su dali svi članovi Komisije, podijeljen sa brojem članova Komisije.
Za radna mjesta pod rednim brojem 3. i 4. obavit će se intervju sa kandidatima koji budu ispunjavali formalno-pravne uslove (što dokazuju priloženom dokumentacijom), u vidu usmenog razgovora u toku kojeg će se komisija upoznati sa dosadašnjim poslovima koje su kandidati obavljali i njihovim kvalifikacijama za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je kandidat aplicirao na objavljeni javni konkurs/oglas.
Kandidati će o terminu održavanja pismenog i usmenog stručnog ispita, kao i intervjua, biti obaviješteni na adresu kandidata, kao i na e-mail adresu ukoliko je ista navedena u prijavi, i to najmanje pet dana prije održavanja pismenog i usmenog stručnog ispita, kao i intervjua.
Nakon održanog pismenog i usmenog stručnog ispita kao i intervjua, komisija utvrđuje listu uspješnih kandidata, u skladu sa postignutim ocjenama na intervjuu, odnosno uspješnosti na pismenom i usmenom stručnom ispitu, u zavisnosti od provedenog postupka po prijavama kandidata za radno mjesto.
Kandidati sa kojima bude obavljen intervju bit će pismeno obaviješteni o ishodu javnog konkursa/oglasa.
Telefon kontakt osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja: 032/206-982.
IV.
Sa kandidatom koji bude primljen u radni odnos, zaključit će se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz uslov probnog rada od 6 (šest) mjeseci za radna mjesta pod rednim brojem 1. i 2. odnosno 2 (dva) mjeseca za radna mjesta pod rednim brojem 3. i 4. U slučaju da kandidat ne zadovolji očekivanja poslodavca u toku trajanja probnog rada, prestat će mu radni odnos sa istekom trajanja probnog rada, bez obaveze odrađivanja otkaznog roka. U tom slučaju Uprava preduzeća će donijeti rješenje o prijemu u radni odnos sljedećeg kandidata sa liste uspješnih kandidata.
V.
Kandidati koji nisu izabrani na radno mjesto, bit će pismeno obaviješteni na adresu prebivališta o izboru kandidata za prijem u radni odnos, sa poukom o pravnom lijeku, najkasnije u roku od pet dana od dana donošenja rješenja o prijemu u radni odnos.
VI.
Javni konkurs/oglas će biti objavljen u dnevnom listu “Oslobođenje”, web stranici Grada Zenica, Javnog preduzeća “Grijanje” d.o.o. Zenica i JU Službe za zapošljavanje Zeničko-dobojskog kantona.
Javni konkurs/oglas ostaje otvoren 8 dana od dana posljednje objave.
Prijave sa potrebnom dokumentacijom treba dostaviti lično u sjedište Preduzeća ili preporučenom poštom na adresu i sa naznakom:
Javno preduzeće „GRIJANJE“ d.o.o. Zenica
Ul. Bilmišće br. 107
72 000 Zenica
„PRIJAVA NA JAVNI KONKURS/OGLAS ZA RADNO MJESTO:
_____________________________________________
(navesti puni naziv radnog mjesta iz javnog konkursa/oglasa)
NE OTVARATI“
Neuredne, nepotpune i neblagovremeno pristigle prijave neće se uzeti u razmatranje.
Preduzeće nije obavezno vraćati dokumentaciju dostavljenu uz prijavu.
Kandidati koji nisu pozvani na pismeni i usmeni stručni ispit, odnosno na intervju, odnosno kandidati koji nisu izabrani, mogu preuzeti svoju dokumentaciju u sjedištu Preduzeća, uz predočenje lične karte.
|