Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Uz prijavu na oglas dostaviti originale ili ovjerene kopije sljedećih dokumenata:
1. Svjedodžba o završenoj osnovnoj školi
2. Izvod iz matične knjige rođenih
3. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci)
Izabrani kandidati po konkursu/oglasu, će biti dužni prije stupanja na posao dostaviti i sljedeću dokumentaciju:
1. Ljekarsko uvjerenje (ne starije od 6 mjeseci)
2. Uvjerenje o nekažnjavanju (ne starije od 6 mjeseci)
III
Kandidati su dužni dostaviti i dodatnu dokumentaciju, na osnovu koje će se izvršiti bodovanje kandidata u skladu sa Kriterijima o načinu bodovanja kandidata prilikom zasnivanja radnog odnosa nastavnika, stručnih saradnika, odgajatelja i ostalih zaposlenika u osnovnim i srednjim školama i đačkim domovima na području ZE-DO kantona broj: 10-34-432/18. od 09. 01. 2018. godine, (objavljeni u „Službenim novinama Zeničko-dobojskog kantona“, broj: 1/18).
Kriterije možete preuzeti na web stranici: http://www.zdk.ba/službene novine ili na: http:// www.zdk.ba/ministarstvo-za-obrazovanje-nauku-kulturu-i-sport/.
IV
NAPOMENA: Ukoliko se na konkurs ne jave kandidati koji ispunjavaju uslove propisane NPP-om, vršit će se prijem u skladu sa Uputstvom za angažovanje nestručnih nastavnika za verifikovano i instruktivno izvođenje nastave u školskoj 2021/2022 . godini, broj: 10-34-7752/21. od 1.6. 2021. godine. Navedeni kandidati dužni su dostaviti i dodatne dokumente: Uvjerenje fakulteta o godini studija i Uvjerenje o položenim ispitima (originali ili ovjerene fotokopije dokumenata).
VI
Kandidati koji se prijave na konkurs/oglas navedenu dokumentaciju dužni su dostaviti u originalu ili ovjerenoj fotokopiji.
Konkurs/oglas ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja u listu „Naša riječ“.
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova konkursa / oglasa dostaviti poštom ili lično na adresu:
Gimnazija “Muhsin Rizvić” Kakanj, Ulica šehida broj 32, 72240 Kakanj, sa naznakom „za konkurs/oglas\".
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.
O rezultatima konkursa kandidati će biti obavješteni u zakonskom roku.
U prijavi za konkurs obavezno navesti e-mail adresu putem koje će kandidat biti obaviješten o Odluci Školskog odbora o prijemu kandidata.
Obavještavamo sve prijavljene kandidate da dokumentaciju koju prilože prilikom konkurisanja, a ne budu primljeni, nećemo vraćati, te ukoliko žele istu mogu podići u sekretarijatu škole nakon isteka žalbenog roka, a najduže u roku od 30 dana. Svako podizanje dokumenata prije završetka konkursne procedure, odnosno žalbenog roka, smatrat će se odustajanjem od konkursa
|