Traženo zanimanje | Bankar za fizička lica |
Tražena školska sprema | Srednje stručno obrazovanje (SSS) |
Završena škola / fakultet | SSS/VŠS/VSS, ekonomskog smjera |
Položen stručni ispit | |
Posebna znanja i vještine | Poželjna 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Izražene prodajne i pregovaračke vještine
Izražene komunikacijske i prezentacijske vještine
Orijentisanost na klijenta, poznavanje tržišta i tržišnih prilika
Poznavanje rada na računaru
Vozačka dozvola B kategorije |
Potrebno znanje stranog jezika | Znanje engleskog jezika (u govoru i pismu) |
Traži se osoba | Nije uneseno |
Spol | Nebitno |
Trazeno radno iskustvo | Sa iskustvom |
Broj traženih zaposlenika | 1 izvršilac |
Na koje vrijeme se zasniva radni odnos | Nije naznačeno |
Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Ključne odgovornosti:
Akvizicija novih i postojećih klijenata u segmentu fizičkih lica - mass klijenti u cilju prodaje proizvoda i ostalih usluga iz ponude klijentima i ostvarenja prodajnog plana na nivou poslovnice u konačnici.
Upravlja prodajnim aktivnostima kroz prepoznavanje potrebe klijenata, planiranje prodajnih aktivnosti prema tržišnim segmentima te ciljanu prodaju i usmjeravanje ponude proizvoda klijentima, uz kvalitet prodajnog servisa na najvišem nivou.
Osigurava svu potrebnu dokumentaciju, koja je neophodna na osnovu zahtjeva klijenata, uzimajući u obzir eksterne i interne procedure poslovanja, ali i takođe arhivira dokumentaciju i dokumenta nastalih u toku odvijanja poslovanja.
Odgovara za ispravnost i ažurnost podataka o klijentima unesenim bazu.
Otvara račune i priprema zahtjeve za proizvode i usluge u skladu sa važećim procedurama Banke.
Priprema i potpisuje ugovore o proizvodima i uslugama u skladu sa važećim procedurama Banke.
Obavlja bezgotovinske transakcije za mass klijente.
Upravlja odnosom sa klijentima pružanjem visoko kvalitetne usluge savjetovanja uz profesionalni odnos sa klijentima, informisanje klijenata o novoj ponudi proizvoda i usluga Banke.
Priprema odgovore na upite klijenata i upravlja reklamacijama klijenata na nivou ovlaštenja.
Prati naplatu potraživanja Banke te prikuplja informacije o klijentima u cilju prepoznavanja i sprječavanja potencijalnog rizika za Banku.
Inicira prijedloge novih proizvoda i usluga.
Dužan je poznavati i pratiti tržište i aktivnosti konkurencije te inicirati prijedloge za unaprijeđenje kvalitete servisa, kvaliteta prodajnog servisa.
Komunicira i promoviše komercijalne aktivnosti za tržišni segment.
Prema potrebi posluje sa blagajnom/transakcijsko poslovanje, trezorom, ATM uređajem, sefovima u skladu sa procedurama Banke, rukuje ključevima i šiframa za pristup prostorijama i kasama u kojima se čuva novac u skladu sa aktualnim rasporedom suključarstva, procedurama o načinu rukovanja ključevima i šiframa. |
Mjesto rada (općina) | SBERBANK BH d.d., Lokacija: Zenica |
Radno vrijeme | Nije naznačeno |
Posebne psiho - fizičke sposobnosti | |
Godine starosti | |
Očekivana plata | |
Radni odnos se zasniva na: | Nije naznačeno |
Rok za stupanje na rad | |
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Ukoliko prepoznajete Sberbank BH d.d. kao potencijalnog poslodavca ljubazno Vas molimo da dostavite biografiju i pismo motivacije putem online prijavnog obrasca.
U nastavku dostavljamo link koji će Vas direktno uputiti na prijavni obrazac:
https://www.sberbank.ba/bs/konkursi |
Posebni zahtjevi poslodavca u pogledu zaposlenika | |
Mogućnost zaposlenja invalidne osobe | |
Oglas od | 2021-12-10 |
Oglas do | 2021-12-24 |