Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Prijave sa potrebnim dokumentima dostaviti isključivo poštom na adresu: JU Osnovna škola „Gostović“, 72224 Čardak, sa naznakom „Prijava na konkurs/oglas“.
Za navedena radna mjesta pored općih uslova propisanih Zakonom o radu FBiH, kandidati treba da ispunjavaju posebne uslove u pogledu stručne spreme u skladu sa Zakonom o osnovnoj školi Zeničko-dobojskog kantona, Pedagoškim standardima i Nastavnim planom i programom.
Uz svojeručno potpisanu prijavu sa biografijom kandidati su dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju (orginal ili ovjerenu kopiju):
1. Dokaz o stručnoj spremi,
2. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci),
3. Izvod iz matične knjige rođenih,
4. Uvjerenje o nekažnjavanju (ne starije od 6 mjeseci, dostaviti naknadno po prijemu),
5. Ljekarsko uvjerenje (ne starije od 6 mjeseci, dostaviti naknadno po prijemu).
Napomena:
Za radno mjesto administrativno-finansijskog radnika po Pedagoškim standardima za osnovnu školu poslove može obavljati lice koje posjeduje najmanje visoku stručnu spremu ekonomskog smjera, kao i lica koja su završila minimalno prvi ciklus odgovarajućeg studija visokog obrazovanja u trajanju od 4 godine (240 ECTS bodova) po Bolonjskom studijskom program.
Za radno mjesto higijeničara je potrebna najmanje završena osnovna škola.
Kandidati koji se prijavljuju za radna mjesta nastavnika u paralelnoj muzičkoj školi (gitara, harmonika, klavir, solfeđo), a diplomirali su po Bolonjskom studijskom program dužni su uz diploma dostaviti i dodatak diplomi.
Pored obavezne dokumentacije , kandidati koji se prijave na konkurs potrebno je da dostave dokumentaciju na osnovu koje će se izvršiti bodovanje u skladu sa Kriterijima o načinu bodovanja kandidata za zasnivanje radnog odnosa, nastavnika, stručnih saradnika i saradnika, odgajatelja i ostalih radnika u osnovnim i srednjim školama i đačkim domovima na području Zeničko –dobojskog kantona broj: 10-34-7779/22 od 16.05.2022. godine (Službene novine Ze-do kantona br. 10/22) i to:
- rješenje o proglašenju tehnološkim viškom,
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu,
- uvjerenje o dužini čekanja na posao nakon sticanja odgovarajuće stručne spreme,
- uvjerenje o prosjeku ocjena ostvarenih na visokoškolskoj ustanovi,
- uvjerenje, potvrda ili drugi adekvatan ovjereni akt visokoškolske ustanove kao dokaz o ostvarenoj izvrsnosti tokom školovanja,
- dokaz o dužini radnog staža u obrazovanju, kao i institucijama nadležnim za odgoj i obrazovanje ( odgovarajuća potvrda izdata od strane ureda Zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje i original ili ovjerena kopija važećeg ugovora o radu koja se uzima u obzir samo za ljetne konkurse zbog isteka vremenskog roka na koji je zaključen),
- potvrda ili drugi adekvatan akt kao dokaz o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa u skladu sa članom 34. Zakona o radu Federacije Bosne i Hercegegovine („Službene novine FbiH“, broj: 26/16, 89/18 i 23/20).
Osobe koje ostvaruju prava na osnovu člana 15. stav 1. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica dužne su dostaviti dokaze o ispunjavanju istih i to.
- Rješenje / Uvjerenje nadležne općinske / gradske službe o priznavanju svojstva ratnog vojnog invalida, demobilisanog borca, člana porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca,
- Uvjerenje Službe za zapošljavanje Zeničko-dobojskog kantona da se nalazi na evidenciji za nezaposlene osobe, ili važeći ugovor o radu na određeno vrijeme u školi koji se uzima u obzir samo za ljetne konkurse
- Uvjerenje o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednja 24 mjeseca,
- Važeći ugovor o radu na određeno vrijeme ili posljednje Rješenje o prestanku radnog odnosa (ukoliko je isti postojao), kao dokaz da njihov raniji radni odnos nije prestao njihovom krivicom, ili da im je nakon prestanka radnog odnosa isplaćena otpremnina.
Osobe u statusu civilne žrtve rata, statusu invalida i logoraša obavezne su dostaviti sljedeće dokumente:
- Uvjerenje o neprekidnom prebivalištu na području Zeničko-dobojskog kantona u posljednjih 24 mjeseca,
- Uvjerenje ili drugi dokaz resorne službe sa područja Zeničko-dobojskog kantona kojim se potvrđuje status civilne žrtve rata, status invalida ili logoraša.
Priroritet kod izbora za popunu upražnjenih radnih mjesta prije samog bodovanja imaju osobe proglašene tehnološkim viškom u školama na području ZDK-a, u skladu sa donesenim Programom za zbrinjavanje tehnološkog viška broj: 10-34-12591/11 od 03.06.2011. godine, kao i izmjenama i dopunama Okvirnog programa zbrinjavanja mogućeg tehnološkog viška radnika u osnovnim i srednjim školama na području ZDK-a (“Službene novine ZDK-a” broj: 8/17) i primaju se do kraja školske godine.
Kandidati se prijavljuju kao tehnološki višak, uz zahtjev za prijem u radni odnos prilažu i rješenje o tehnološkom višku izdato od strane nadležne Kantonalne komisije za zbrinjavanje tehnološkog viška u školama na području ZDK i odgovarajuću potvrdu izdatu od strane ureda Zavoda za penzijsko / invalidsko osiguranje FBiH. Ukoliko se prijavi veći broj kandidata, po istom osnovu, birat će se kandidat sa dužim radnim stažom u ustanovama odgoja i obrazovanja kao i institucijama nadležnim za odgoj i obrazovanje.
Prioritet pod jednakim uvjetima prilikom prijema u radni odnos imaju osobe u skladu sa članom 15. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica („Službene novine Zeničko-dobojskog kantona“, broj: 5/13), i to: ratni vojni invalid, demobilizirani branilac i član porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca, kao i svih odgovarajućih podzakonskih akata i drugih provedbenih propisa koji bliže uređuju ova pitanja.
Prioritet u zapošljavanju ostvaruju i osobe sa utvrđenim statusom civilne žrtve rata, kao i osobe sa utvrđenim invaliditetom, te osobe sa statusom logoraša sa prebivalištem na području Zeničko-dobojskog kantona.
Ukoliko se na isto radno mjesto, po ovom osnovu, prijavi više osoba iz navedenog člana 15. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica, i ostvare isti broj bodova, između takvih kandidata, prednost se daje dijetetu šehida poginulog, umrlog i nestalog branioca.
Napomena: Ukoliko se na konkurs ne prijave kandidati koji ispunjavaju uslove propisane Nastavnim planom i programom, prijem će se vršiti u skladu sa Upustvom za angažovanje nestručnih nastavnika i stručnih saradnika za verifikovano i instruktivno izvođenje nastave u školskoj 2022 / 2023. godini Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport Ze-do kantona broj: 10-34-7482/21 od 01.06.2022. godine. Kandidati koji se prijave na konkurs , a ne ispunjavaju tražene uslove o stručnoj spremi dužni su pored gore navedene dokumentacije dostave i Uvjerenje od Fakulteta o godini studija i Uvjerenje o položenim ispitima.
Kandidati su dužni priložiti original ili ovjerene kopije svih navedenih dokumenata. Nepotpune i neblagovreme prijave neće se uzeti u razmatranje.
O rezultatima konkursa / oglasa kandidati će biti pismeno obavješteni.
Dokumentacija za kandidate neće se vraćati, a istu kandidati mogu preuzeti u Upravi škole u roku od 8 (osam) dana po okončanju konkursnog postupka. Poslije ostavljenog roka škola nema obavezu čuvanja dokumentacije.
Konkurs ostaje otvoren 8 (osam) dana od dana objavljivanja u listu “Naša riječ”.
|