Traženo zanimanje | - Referent za skladište i materijalno knjigovodstvo , - Stručni suradnik za javne nabave materijalno i robno knjigovodstvo |
Tražena školska sprema | Srednje stručno obrazovanje (SSS) |
Završena škola / fakultet | Radno mjesto Referent za skladište i materijalno knjigovodstvo: Uvjeti: -SSS (IV stupanj),
- 6 mjeseci radnog iskustva, poznavanje rada na računaru
Stručni suradnik za javne nabave materijalno i robno knjigovodstvo:- VSS ekonomskog smjera, ili prvi (240 ECTS bodova), drugi ili treći ciklus Bolonjskog
sistem ekonomski fakultet,
- 2 godine radnog iskustva u struci, poznavanje rada na računaru
|
Položen stručni ispit | |
Posebna znanja i vještine | |
Potrebno znanje stranog jezika | |
Traži se osoba | Nije uneseno |
Spol | Nebitno |
Trazeno radno iskustvo | Nebitno |
Broj traženih zaposlenika | - Referent za skladište i materijalno knjigovodstvo ( 1 izvršitelj)
- Stručni suradnik za javne nabave materijalno i robno knjigovodstvo ( 1 izvršitelj) |
Na koje vrijeme se zasniva radni odnos | Neodređeno |
Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Radno mjesto Referent za skladište i materijalno knjigovodstvo
Opis poslova:
- vodi materijalno zaduženje magacinskog prostora, vrši prijem, uskladištenje i sortiranje
materijala u skladištu;
- vrši izdavanje materijala, vodi skladišnu kartoteku i odgovoran je za stanje materijala prema skladišnoj evidenciji ;
- vodi i kontroliše ulaze i izlaze robe (materijala);
- izrađuje mjesečni izvještaj o stanju zaliha, najmanje jednom mjesečno usklađuje skladišnu evidenciju sa robnim i materijalnim knjigovodstvom;
- na temelju specifikacija rukovoditelja službi priprema i izrađuje nacrte godišnjih planova nabave;
- po potrebi i ovlaštenju nadležnog rukovoditelja vrši nabavu sve vrste materijala, sredstava zaštite na radu, rezervnih dijelova i drugih potrebnih sredstava od dobavljača;
- vrši ostale poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja i direktora
Opis poslova:
- analizira nabave iz proteklog razdoblja i priprema Plan nabave za naredni period
- priprema i provodi postupke javnih nabava
- vrši poslove nabave manjih vrijednosti (po izravnom sporazumu),
- vrši zaduženje skladišta materijala na osnovu uredno kompletirane ulazne dokumentacije,
- radi na usaglašavanju robnog i materijalnog knjigovodstva sa financijskim knjigovodstvom, te skladišnom evidencijom,
- vrši poslove koordinacije i savjetovanja na vođenju radnih naloga u svim službama poduzeća,
- po potrebi pomaže ostalim uposlenicima u službi financija,
- vrši ostale poslove po nalogu neposrednog rukovoditelja i direktora
|
Mjesto rada (općina) | JP \"Komunalno\" d.o.o. Žepče |
Radno vrijeme | Nije naznačeno |
Posebne psiho - fizičke sposobnosti | |
Godine starosti | |
Očekivana plata | Osnovna plaća radnika za 160 sati rada iznosi:
- Referent za skladište i materijalno knjigovodstvo ( 739,20 KM)
- Stručni suradnik za javne nabave materijalno i robno knjigovodstvo (1.120 KM),
|
Radni odnos se zasniva na: | Nije naznačeno |
Rok za stupanje na rad | |
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Uz prijavu (popunjen prijavni obrazac), kandidati su obvezni priložiti i slijedeću dokumentaciju
- Izvod iz matične knjige rođenih,
- Uvjerenje o prebivalištu (ne starije od šest mjeseci),
- Uvjerenje o državljanstvu,
- Diploma o završenoj stručnoj spremi,
- Dokaz o radnom iskustvu, uvjerenje ili potvrda izdat od strane poslodavca kod kojeg je ostvareno
radno iskustvo sa točno naznačenim poslovima i radnim zadacima, te godinama i mjesecima radnog
staža, ili uvjerenja/potvrde o radnom stažu sa točno naznačenim poslovima i radnim zadacima
koje izdaje fond za PIO/MIO, odnosno Porezna uprava. Dovoljno je da kandidat dostavi samo
jedan od traženih dokaza, iz kojeg je vidljivo da ispunjava tražene uvjete navedene u natječaju o
radnom iskustvu.
Dokazi se prilažu u originalu ili ovjerenoj kopiji ( ovjera notara ili nadležne općinske službe), i ne smiju biti stariji od 6 mjeseci od dana izdavanja ili ovjere.
IV
Postupak izbora kandidata vršit će se na temelju razmatranja dostavljene dokumentacije i održanog intervjua sa svakim kandidatom koji je dostavio urednu, potpunu i blagovremenu prijavu ( za radno mjesto Referent za skladište materijalno i robno knjigovodstvo).
Intervju će sadržavati pitanja iz oblasti poznavanja poslova predviđenih radnim mjestom na koje se odnosi prijava kandidata.
Postupak izbora kandidata za radno mjesto Stručni suradnik za javne nabave materijalno i robno knjigovodstvo vršit će se na temelju razmatranja dostavljene dokumentacije i provjere znanja (pismeni i usmeni dio) sukladno Pravilniku o uvjetima, kriterijima i postupku prijema u radni odnos u JP \'\'Komunalno\'\' d.o.o. Žepče.
O terminu i mjestu održavanja provjere znanja kandidati će biti pravovremeno obaviješteni.
V
NAPOMENA: Izbrani kandidati će biti u obvezi da u roku od 15 dana od dana zaprimanja obavještenja o njihovom izboru kao najboljih kandidata, dostave liječničko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za zasnivanje radnog odnosa.
Ukoliko kandidat u ostavljenom roku ne dostavi liječničko uvjerenje smatrat će se da je odustao od zaposlenja.
VI
Potpisan PRIJAVNI OBRAZAC na natječaj sa točnom adresom, e-maila, i dokazima o
ispunjavanju općih i posebnih uvjeta, treba dostaviti u roku od 8 dana od dana objavljivanja natječaja na adresu: JP \"KOMUNALNO\" d.o.o. Žepče, ul. Željeznička broj 3. Žepče -, sa naznakom na koverti \"NE OTVARAJ\"-PRIJAVA NA JAVNI NATJEČAJ ZA RADNO MJESTO____________________ (navesti naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje).
Na koverti se obvezno navodi ime, prezime i adresa pošiljaoca.
Prijave sa traženom dokumentacijom dostavljaju se osobno ili preporučenom poštom na adresu JP \"KOMUNALNO\" d.o.o. Žepče, ul.Željeznička broj 3. Žepče
PRIJAVNI OBRAZAC se može preuzeti sa web stranice www.komunalno-zepce.com , ili neposredno u JP \"Komunalno\" d.o.o. Žepče, ul.Željeznička br. 3.
Napomena : Nepotpune i neblagovremene prijave, te neuredne prijave kandidata koji ne ispunjavaju uvjete ovog natječaja neće se uzeti u razmatranje.
VII
Kontakt osoba za davanje dodatnih obavještenja je Marina Tadić, a broj telefona za dodatne obavještenja je 032-888-302
|
Posebni zahtjevi poslodavca u pogledu zaposlenika | |
Mogućnost zaposlenja invalidne osobe | |
Oglas od | 2023-03-08 |
Oglas do | 2023-03-17 |