Traženo zanimanje | 1. Inkasant u Grupi inkasanata, 1 izvršilac na period od 12 mjeseci, za navedeno radno mjesto nije predviđen probni rad a predviđena je osnovna plaća u iznosu od 630,20 KM. 2. Pomoćnik direktora u uredu Uprave, 1 izvršilac na neodređeno radno vrijeme sa probnim radom u trajanju od šest mjeseci, a predviđena je osnovna plaća u iznosu od 1.748,20 KM. |
Tražena školska sprema | Visoko stručno obrazovanje (VSS-1) |
Završena škola / fakultet | POTREBNU STRUČNU SPREMU POGLEDATI U NASTAVKU OGLASA |
Položen stručni ispit | |
Posebna znanja i vještine | |
Potrebno znanje stranog jezika | |
Traži se osoba | Nije uneseno |
Spol | Nebitno |
Trazeno radno iskustvo | Sa iskustvom |
Broj traženih zaposlenika | |
Na koje vrijeme se zasniva radni odnos | Nebitno |
Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | |
Mjesto rada (općina) | Javno preduzeće „Vodokom“ d.o.o. Kakanj |
Radno vrijeme | Puno radno vrijeme |
Posebne psiho - fizičke sposobnosti | |
Godine starosti | |
Očekivana plata | |
Radni odnos se zasniva na: | Nije naznačeno |
Rok za stupanje na rad | |
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Uz prijavu na oglas, kandidati su dužni dostaviti dokumente o ispunjavanju općih i posebnih uslova, orginal ili ovjerene fotokopije koje nisu starije od 6 mjeseci (osim rodnog lista) računajući do dana objave oglasa. Traženi dokumenti se predaju u originalu ili u ovjerenoj kopiji od strane nadležnog organa. Ukoliko se dokumentacija dostavi kao ovjerena kopija može se od kandidata zahtijevati uvid u originalne dokumente.
Kandidati uz prijavu i potrebna dokumenta, mogu dostaviti i druga dokumenta koja mogu uticati na izbor kandidata, kao što su npr. preporuka bivšeg poslodavca, dodatna obrazloženja ili stručne sposobnosti i drugo.
Kandidati koji ne pristupe na pismenu provjeru znanja ili na intervju, smatra se da su odustali od prijave i njihova prijava se neće dalje razmatrati u oglasnoj proceduri. Kandidati sa kojima bude obavljen intervju bit će pismeno obavješteni o ishodu javnog oglasa.
Kandidati za pomoćnika direktora će o datumu, mjestu i vremenu pismene provjere znanja kao i održavanja intervjua, biti obavješteni pismeno (putem e-maila ili pošte ako kandidat nema e-mail adresu).
Za pismeni i usmeni dio ispita kandidati će biti ispitivani iz sljedećih oblasti:
1. Zakon o radu Federacije BiH (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 26/16 i 89/18),
2. Zakon o privrednim društvima Federacije BiH (\\\'\\\'Službene novine Federacije BiH\\\'\\\', broj: 81/15 i 75/21),
3. Zakon o javnim preduzećima Federacije BiH (\\\"Sl. novine Federacije BiH\\\", br. 8/2005, 81/2008, 22/2009 i 109/2012)
4. Zakon o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH, broj 39/14 i 59/22)
Postupak izbora radnika provodi Komisija za izbor kandidata u skladu sa Uredbom o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru Zeničko-dobojskog kantona i Pravilnikom o radu preduzeća. Komisija će sačiniti listu uspješnih kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova a na osnovu bodovanja kako slijedi:
- kandidati koji imaju do 10 godina radnog staža dobijaju 2 boda,
- kandidati koji imaju od 10 do 20 godina radnog staža dobijaju 4 boda,
- kandidati koji imaju preko 20 godina radnog staža dobijaju 6 bodova,
- članovi komisije će bodovati i pismeni test-provjeru znanja na način koji će utvrditi komisija za izbor kandidata svojim poslovnikom o radu, a o čemu će prije pismenog dijela ispita obavijestiti kandidate,
- članovi komisije na intervjuu vrednuju opći dojam kandidata (opće osobine, fleksibilnost, motiviranost i entuzijazam, predznanje o poslu, relevantno radno iskustvo, analitičke sposobnosti i sposobnost iznalaženja rješenja, vještinu komuniciranja, potencijal za usavršavanje, dodatna znanja i sl.) koje je kandidat iskazao na usmenom razgovoru i to na način da kandidata boduju pojedinačno od 1 do 7 bodova.
Konačan izvještaj komisije će sadržavati jedinstvenu listu uspješnih kandidata koja će se dostaviti direktoru preduzeća.
IV
Kandidat koji bude izabran i primljen u radni odnos za pomoćnika direktora podliježe obavezi provjere putem probnog rada, dok za kandidata koji bude izabran na radno mjesto inkasanta nije predviđen probni rad.
U slučaju da primljeni kandidat ne zadovolji očekivanja poslodavca u toku trajanja probnog rada, prestat će mu radni odnos sa istekom trajanja probnog rada, bez obaveze određivanja otkaznog roka. U tom slučaju direktor preduzeća će donijeti odluku o izboru kandidata za prijem u radni odnos sa liste uspješnih kandidata.
V
Oglas će biti objavljen u dnevnom listu ¬¬¬¬Oslobođenje, web stranici preduzeća, web stranici osnivača – Općine Kakanj i web stranici Zavoda za zapošljavanje ZDK biro rada Kakanj.
Oglas ostaje otvoren 8 (osam) dana od dana objavljivanja.
Kontakt telefon pravne službe preduzeća 032/465-928.
Prijave sa potrebnom dokumentacijom i napomenom za koje radno mjesto se podnosi prijava, treba dostaviti lično u sjedište preduzeća ili preporučenom poštom na adresu sa naznakom:
Javno preduzeće „VODOKOM“ Kakanj d.o.o. Kakanj
Ul. Alije Izetbegovića br. 117/I
72 240 Kakanj
„PRIJAVA NA OGLAS
za radno mjesto (napisati na koje radno mjesto se kandidat prijavljuje)
NE OTVARATI“
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave, te prijave koje su kandidati pismeno povukli kao i prijave uz koje su priložene neovjerene kopije dokumenata se neće uzeti u razmatranje.
Preduzeće nije obavezno vraćati dokumentaciju dostavljenu uz prijavu.
|
Posebni zahtjevi poslodavca u pogledu zaposlenika | Prijem radnika u radni odnos vrši se na puno radno vrijeme.
II
Prijavljivanje na oglas vrši se pismenom prijavom na oglas koja mora biti svojeručno potpisana od strane kandidata.
Kandidati koji se prijavljuju na oglas, treba da ispunjavaju opće i posebne uslove:
Opći uslovi:
- da je stariji od 18 godina,
- da je državljanin BiH,
- da posjeduje zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se prijavljuje.
Posebni uslovi:
1. radno mjesto Inkasant u Grupi inkasanata:
- srednja stručna sprema III ili IV stepen stručne spreme
Opis poslova - obavlja poslove očitanja vodomjera, distribucije računa i drugih pismena, po potrebi obavlja poslove naplate pijačarine.
Kao dokaz o ispunjavanju općih i posebnih uslova iz oglasa, kandidati za radno mjesto inkasanta su dužni dostaviti:
- pismenu prijavu na javni oglas sa tačnom naznakom na koje radno mjesto se prijavljuje i ista mora biti svojeručno potpisana,
- biografiju sa upisanom adresom stanovanja i brojem telefona svojeručno potpisanu,
- rodni list,
- uvjerenje o državljanstvu,
- potvrdu o prebivalištu CIPS,
- ovjerena fotokopija diplome o završenom srednjem školovanju kao dokaz o stečenom zvanju i stručnoj spremi,
- dokaz o radnom iskustvu (potvrda iz PIO-a ili Porezne uprave) - nije obavezan dokument ali se radni staž dodatno boduje,
- dokaz o zdravstvenoj sposobnosti izdat od nadležne zdravstvene ustanove (ljekarsko uvjerenje se ne dostavlja uz prijavu nego kandidat koji bude izabran za prijem u radni odnos dužan je prije zaključenja ugovora o radu dostaviti ljekarsko uvjerenje).
Sa kandidatima koji budu ispunjavali formalno-pravne uslove obavit će se intervju. A o mjestu, datumu i vremenu održavanja intervjua kandidati će biti blagovremeno obaviješteni.
2. radno mjesto Pomoćnik direktora u uredu Uprave:
- završen fakultet tehničkog, prirodnog ili društvenog smjera, VI ili VII stepen stručne spreme ili visoko obrazovanje prvog ili drugog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja sa minimalno 180 ECTS bodova po Bolonjskom sistemu,
- najmanje 1 (jedna) godina radnog iskustva u struci nakon sticanja zvanja.
Opis poslova - pruža administrativnu i savjetodavnu pomoć direktoru, prisustvuje i učestvuje sjednicama kolegija Uprave bez prava glasa, analizira stanje poslovanja preduzeća, učestvuje u izradi plana poslovanja kao i izvještaja o poslovanju preduzeća, analizira kvalitet usluga koje preduzeće pruža te predlaže načine za poboljšanje kvaliteta usluga, redovno prati dešavanja iz oblasti djelatnosti preduzeća (javni pozivi za finansiranje ili sufinansiranje projekata na koje preduzeće može aplicirati po bilo kom osnovu) i o tome uredno izvještava direktora preduzeća te obavlja i druge poslove koje mu odredi direktor preduzeća.
Kao dokaz o ispunjavanju općih i posebnih uslova iz oglasa, kandidati za radno mjesto pomoćnika direktora su dužni dostaviti:
- pismenu prijavu na javni oglas sa tačnom naznakom na koje radno mjesto se prijavljuju i ista mora biti svojeručno potpisana,
- biografiju sa upisanom adresom stanovanja i brojem telefona svojeručno potpisanu,
- rodni list,
- uvjerenje o državljanstvu,
- potvrdu o prebivalištu CIPS,
- ovjerena fotokopija diplome o školovanju kao dokaz o stečenom zvanju i stručnoj spremi,
- uvjerenje/potvrdu o radnom iskustvu ili radnom stažu nakon sticanja zvanja,
- dokaz o zdravstvenoj sposobnosti izdat od nadležne zdravstvene ustanove (ljekarsko uvjerenje se ne dostavlja uz prijavu nego kandidat koji bude izabran za prijem u radni odnos dužan je prije zaključenja ugovora o radu dostaviti ljekarsko uvjerenje).
Sa kandidatima koji budu ispunjavali formalno-pravne uslove obavit će se pismena provjera znanja i intervju (usmena provjera znanja).
|
Mogućnost zaposlenja invalidne osobe | |
Oglas od | 2023-04-27 |
Oglas do | 2023-05-05 |