Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Opis poslova po redoslijedu konkursa :
1. Opis poslova i radnih zadataka: vrši prethodni pregled zaposlenika, vrši periodične preglede zaposlenika, a posebno zaposlenika na poslovima sa posebnim uslovima rada, radnu sposobnost, cijeni nalaze dijagnostičkog i funkcionalnog ispitivanja, mišljenja konsultativno-specijalističkih pregleda i ocjenjuje zdravstvenu sposobnost za određene poslove i izdaje ljekarska uvjerenja, vrši sistematske preglede zaposlenika, vrši ocjenu trenutne radne sposobnosti u situacijama kada ordinarijus na primarnom nivou nije u mogućnosti odlučiti o potrebi otvaranja ili zatvaranja bolovanja, te po tom pitanju konsultuje specijalistu medicine rada, sačinjava izvještaje o izvršenim periodičnim i sistematskim pregledima zaposlenika, vrši prve i ponovne preglede zaposlenika, određuje način liječenja i rehabilitaciju, ocjenjuje privremenu spriječenost za rad zaposlenika, pruža prvu i hitnu pomoć povrijeđenim i oboljelim zaposlenicima, prati i proučava uslove radne i životne sredine koji nepovoljno utiču i mogu uticati na zdravlje zaposlenika, predlaže mjere prevencija i suzbijanja oboljenja i povređivanja zaposlenika, organizuje i učestvuje u zdravstveno-vaspitnom radu, vrši preglede zaposlenika sa svrhom imunizacije, kao i profilakse, vodi propisanu medicinsku dokumentaciju, evidencije i izvještaje u pisanoj i elektronskoj formi, vrši stručnu edukaciju zdravstvenih zaposlenika i saradnika, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika.
2. Opis poslova i radnih zadataka: prvi i ponovni pregledi trudnica, ultrazvučno praćenje trudnoće, ljekarski pregledi u svrhu detekcije karcinoma, sprovodi sistematske, kontrolne i ciljane preglede u cilju ranog otkrivanja malignih oboljenja ženskih reproduktivnih organa i dojki, sprovodi mjere planiranja porodice uz izbor metoda i sredstava kontracepcije, koordiniranje i nadzor nad patronažnom djelatnošću, individualna poduka trudnica pred porod, zdravstvena predavanja, prvi i ponovni ljekarski pregled žena, ultrazvučni pregled ženskih organa male zdjelice, kolposkopski pregled, uzimanje brisa i analiza vaginalnog sekreta, uzimanje brisa na Papanikolau, vrši interpretaciju zapisanog CTG nalaza, organizuje stručno vođenje zadesnog poroda, vodi spontani pobačaj kiretažom, vrši indiciranje operacije u toku porođaja, epiziotomija, revizija duplje materice, eksplorativne kiretaže cervikalnog kanala, arteficijalni prekid trudnoće do dva mjeseca, dovršenje inkompletnog pobačaja, rekiretaža, aplikacija IUD, vađenje IUD, ljekarsko uvjerenje (uključuje ginekološki pregled), utvrđuje potrebu i program dijagnostičkog i funkcionalnog ispitivanja, konsultativno-specijalističkih pregleda, cijeni nalaze, mišljenja i utvrđuje konačnu dijagnozu i način liječenja, vrši ambulantno manje hirurške intervencije, vodi propisanu medicinsku dokumentaciju i evidenciju u pisanoj i elektronskoj formi, vrši edukaciju zdravstvenih zaposlenika i zdravstvenih saradnika, a posebno ljekara pripravnika, prati i proučava zdravstveno stanje i zdravstvenu zaštitu žena, te predlaže i sprovodi mjere prevencije i suzbijanja, brine o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva,redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika
3. Opis poslova i radnih zadataka: vrši sistematske, kontrolne i ciljane preglede dojenčadi i predškolske djece od 0-6 godina, vrši ljekarski pregled kod smještaja u vrtić, polaska u školu, vrši ljekarski pregled u svrhu imunizacije i izvođenja imunizacije (kontrolni pregled nakon imunizacije), u slučaju hitnosti vrši čitanje i interpretaciju rtg traženog snimka, vrši zdravstvena predavanja roditeljima, zaposlenim u obdaništima i djeci, radi unapređivanja i očuvanja zdravlja i sticanja znanja o zdravom načinu života, pruža povećanu zaštitu ugroženoj djeci zbog hroničnih bolesti ili fizičke ili psihičke ometenosti u razvoju, sprovodi stalni zdravstveni nadzor u ustanovi i kolektivnom boravku djece, daje individualne poduke majkama o ishrani djeteta, vrši prve i ponovne ljekarske preglede djece, kućna posjeta ljekara, pregled oboljelog djeteta, koordinira sa patronažnom službom i vrši nadzor nad radom iste u odnosu na djecu od 0-6 godina, učestvuje u kategorizaciji djece ometene u psiho-fizičkom razvoju, ukazuje hitnu medicinsku pomoć djece, utvrđuje potrebu i program dijagnostičkog i funkcionalnog ispitivanja, konsultativno-specijalističkih pregleda, cijeni nalaze i mišljenja, utvrđuje konačnu dijagnozu, njegu i ishranu, liječenje i rehabilitaciju pacijenata, vrši edukaciju zdravstvenih zaposlenika i zdravstvenih saradnika unutar službe, a posebno ljekara pripravnika, prati i proučava podatke o psiho-fizičkom razvoju, oboljenjima i uzroke smrti za dojenčad, malu djecu, predlaže i sprovodi mjere prevencije i suzbijanja bolesti, vodi propisanu medicinsku dokumentaciju u pisanoj i elektronskoj formi, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika.
4. Opis poslova i radnih zadataka: vrši dijagnostiku i planiranje tretmana za liječenje mentalnih poremećaja i poremećaja ponašanja, pravilno provođenje psihofarmakološke terapije, uz vođenje naročite pažnje o individualnom doziranju i dužini tretmana, sporednim efektima i komplikacijama psihijatrijskog tretmana, obavljanje psihijatrijske ekspertize, pružanje konsultativnih usluga i davanje mišljenja na poziv drugih službi, vrši konsultativno-specijalističke preglede iz domena specijalnosti po uputnicama, te o tome daje nalaz i mišljenje ordinirajućem ljekaru, vrši konsultativno-specijalistički pregled zaposlenika u timskom obavljanju periodičnih i sistematskih pregleda i daje mišljenje o zdravstvenom stanju i profesionalnoj sposobnosti pregledanog zaposlenika, vrši prvi i kontrolni psihijatrijski pregled u okviru centra za mentalno zdravlje, vrši psihijatrijski intervju, analize za davanje mišljenja, provodi okupacionu, farmakoterapiju i rekreativnu terapiju, obavlja liječenje - tretman alkoholizma, provodi program ovisnosti i prevencije bolesti, učestvuje u edukaciji bolesnika, članova porodice i radnih sredina, obavlja psihoterapeutske seanse, određuje terapiju i postupak u daljem toku liječenja, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika, vodi svu potrebnu evidenciju iz svoje nadležnosti u pisanoj i elektronskoj formi .
5. Opis poslova i radnih zadataka: pruža hitnu ljekarsku medicinsku pomoć, pruža hitnu akušersku pomoć porodiljama, ljekarski pregled oboljelog-povrijeđenog u HMP, obavještava nadležne organe o stanju i postupcima u toku ukazivanja HMP kod povređivanja ili naglog oboljevanja većeg broja ljudi, vrši pregled kod svih naglih oboljenja, povreda i stanja u cilju postavljanja dijagnoza, provođenja terapije i prevencije nepovoljnog ishoda u svim uslovima do definitivnog zbrinjavanja u odgovarajućoj zdravstvenoj ustanovi, primjenjuje sve neophodne mjere reanimacije u HMP, uz adekvatno obezbjeđenje uslova za održavanje vitalnih funkcija u toku transporta, testiranje i obrada osoba sumnjivih na alkoholisanost, narkomaniju i druge toksikomanije, u slučaju hitnosti vrši čitanje i interpretaciju RTG traženog snimka, vodi propisanu medicinsku dokumentaciju, evidencije i izvještaje u pisanoj i elektronskoj formi, organizuje i aktivno učestvuje u edukaciji zdravstvenih djelatnika iz domena HMP; obavještavanje nadležnih organa o postupcima i mjerama koje su preduzimane u toku ukazivanja HMP, kao i saznanjima o događajima i postupcima prema licu kojem je HMP ukazana, naročito kod saobraćajnih udesa, požara i drugih nesreća, koje su prouzrokovale povrjeđivanje ili oboljevanje većeg broja lica, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika.
6. Opis poslova i radnih zadataka: organizacija rada u ambulanti (radno vrijeme, korištenje telefona za savjetovanje i naručivanje pacijenata na pregled u ambulanti, sistem naručivanja, evidencija potrošnje i kontrolni pregledi, vođenje elektronskog kartona), uspostavljanje registracije (liste) stanovnika-osiguranika (oblikovanje kartoteke), finansijsko poslovanje ambulante (različiti izvori i način financiranja, potrebni programi, dodatna sredstva za istraživanja i edukaciju, plaćanje pojedinih usluga), vođenje medicinske dokumentacije u pisanoj i elektronskoj formi, obavlja poslove sistematskih pregleda osoba starijih od 65 godina, obavlja sistematske preglede školske djece, obavlja kontrolne preglede školske djece, vrši individualnu poduku majki o ishrani, vrši ciljane preglede, ukazuje hitnu medicinsku pomoć, provodi kućne posjete i kućno liječenje, u slučaju hitnosti vrši čitanje i interpretaciju RTG traženog snimka, vrši obrade za ljekarsku komisiju i ocjenu radne sposobnosti, izdaje ljekarska uvjerenja (potvrde i druge medicinske dokumente iz svoje nadležnosti), zakazuje ciljane razgovore, vrši zdravstveno-vaspitni rad u maloj grupi, vrši zdravstvena predavanja za medicinske tehničare, vrši zdravstvena predavanja ljekarima, vrši prvu i ponovnu posjetu trudnicama, vrši prvu i ponovnu posjetu porodiljama, vrši prvu i ponovnu posjetu dojenčetu, vrši patronažne posjete i palijativno liječenje, ljekarski pregled za imunizaciju, vrši propisivanje lijekova, orijentaciona dijagnostika, terapija i rehabilitacija vodećih masovnih oboljenja, vrši upućivanje i praćenje pacijenata na specijalističku (bolničku) obradu, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika, obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
7. Opis poslova i radnih zadataka: prima zdravstvenu knjižicu/elektronsku zdravstvenu karticu, provjerava njenu validnost, uzima anamnezu i odmah vrši trijažu po hitnosti, prijem i registracija poziva i obavještenja i utvrđivanje prioriteta za upućivanje sanitetskog vozila na mjesto povređivanja-oboljenja u konsultaciji sa ljekarom, pruža stručnu medicinsku pomoć povrijeđenom-oboljelom na mjestu povrede-oboljenja i u transportu, utvrđivanje potreba za proširenje radnog tima i angažovanje dodatne medicinske opreme iz drugih organizacionih jedinica ili zdravstvenih organizacija na preporuku ljekara, pružanje zdravstvene zaštite izvan zdravstvene ustanove, ispunjava sve uputnice, radi u intervenciji, čisti instrumente, priprema materijal za sterilizaciju, steriliše, vrši trebovanje lijekova i medicinskih sredstava, mjeri temperaturu, puls, krvni pritisak, previja, vrši obradu rane i obavještava doktora, rukuje opremom i vrši poslove snimanja, mjerenja funkcionalne dijagnostike, snima EKG i nosi nalaz doktoru medicine, vrši poslove ordiniranja terapije po uputi ljekara, asistira kod manjeg hirurškog zahvata, obavlja povremeno kućne posjete i sprovodi ordiniranu terapiju, vodi brigu o urednosti stola za doktora medicine (svi potrebni formulari, špatule i sl.), vodi svu potrebnu evidenciju iz svoje nadležnosti u pisanoj i elektronskoj formi, stara se o održavanju stanja stalne pripravnosti opreme, materijala, sanitetskog kompleta za ukazivanje pomoći u slučaju nesreće, ispravnosti boca za kisik, po potrebi vrši sanitetski prevoz povrijeđenih i oboljelih, svakodnevno vodi izvještaje i na kraju mjeseca predaje mjesečni izvještaj glavnom medicinskom tehničaru ustanove, odgovara za inventar, medicinsku opremu i njeno održavanje, u radu obavezno koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, obavlja i druge poslove koje mu stavi u zadatak rukovodilac tima, rukovodilac službe i glavnom medicinskom tehničaru ustanove.
8. Opis poslova i radnih zadataka: prima zdravstvenu knjižicu/elektronsku zdravstvenu karticu, provjerava njenu validnost, uzima anamnezu i odmah vrši trijažu po hitnosti, vrši naručivanje pacijenata za pregled i drugu zdravstvenu uslugu, vodi brigu o kartonu i ulaže nalaze u karton, vodi brigu o urednosti stola za doktora medicine (svi potrebni formulari, špatule i sl.), ukazuje hitnu medicinsku pomoć, uredno vodi kartoteku, ispunjava sve uputnice, vodi evidenciju o bolovanju i piše doznake, radi u intervenciji, čisti instrumente, priprema materijal za sterilizaciju, steriliše, vrši trebovanje lijekova i medicinskih sredstava, snima EKG i nosi nalaz doktoru medicine, mjeri temperaturu, puls, krvni pritisak, previja, vrši obradu rane i obavještava doktora medicine, vrši poslove ordinirane terapije (davanje injekcija svih vrsta), asistira kod manjeg hirurškog zahvata, obavlja neophodni NNS skrining na metaboličke bolesti, obavlja povremeno kućne posjete i sprovodi ordiniranu terapiju, obavlja patronažne posjete i palijativnu njegu, vodi svu potrebnu evidenciju iz svoje nadležnosti u pisanoj i elektronskoj formi, svakodnevno vodi izvještaje i na kraju mjeseca predaje mjesečni izvještaj glavnom medicinskom tehničaru ustanove, u radu obavezno koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, odgovara za inventar, medicinsku opremu i njeno održavanje, obavlja i druge poslove koje mu stavi u zadatak rukovodilac tima, rukovodiocu službe i glavnom medicinskom tehničaru ustanove. |
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Javni oglas za prijem u radni odnos
OPŠTI USLOVI :
- Da je kandidat državljanin Bosne i Hercegovine,
- Da je kandidat fizički i psihički sposoban za vršenje poslova navedenog radnog mjesta.
POSEBNI USLOVI :
1. SPECIJALISTA MEDICINE RADA u službi Konsultativno-specijalističke zdravstvene zaštite
• završen medicinski fakultet,
• položen stručni ispit,
• završena specijalizacija iz medicine rada i
• važeća licenca za obavljanje samostalnog rada.
Opis poslova i radnih zadataka: vrši prethodni pregled zaposlenika, vrši periodične preglede zaposlenika, a posebno zaposlenika na poslovima sa posebnim uslovima rada, radnu sposobnost, cijeni nalaze dijagnostičkog i funkcionalnog ispitivanja, mišljenja konsultativno-specijalističkih pregleda i ocjenjuje zdravstvenu sposobnost za određene poslove i izdaje ljekarska uvjerenja, vrši sistematske preglede zaposlenika, vrši ocjenu trenutne radne sposobnosti u situacijama kada ordinarijus na primarnom nivou nije u mogućnosti odlučiti o potrebi otvaranja ili zatvaranja bolovanja, te po tom pitanju konsultuje specijalistu medicine rada, sačinjava izvještaje o izvršenim periodičnim i sistematskim pregledima zaposlenika, vrši prve i ponovne preglede zaposlenika, određuje način liječenja i rehabilitaciju, ocjenjuje privremenu spriječenost za rad zaposlenika, pruža prvu i hitnu pomoć povrijeđenim i oboljelim zaposlenicima, prati i proučava uslove radne i životne sredine koji nepovoljno utiču i mogu uticati na zdravlje zaposlenika, predlaže mjere prevencija i suzbijanja oboljenja i povređivanja zaposlenika, organizuje i učestvuje u zdravstveno-vaspitnom radu, vrši preglede zaposlenika sa svrhom imunizacije, kao i profilakse, vodi propisanu medicinsku dokumentaciju, evidencije i izvještaje u pisanoj i elektronskoj formi, vrši stručnu edukaciju zdravstvenih zaposlenika i saradnika, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika.
Radni status: na određeno vrijeme u trajanju od 12 /dvanest/ mjeseci.
Mjesto rada : JU\\\"Dom zdravlja\\\"Visoko na adresi Branilaca BiH broj 22.
Pripadajuća osnovna neto plata: 2.583,90 KM.
Broj izvršilaca: 1 (jedan).
2. SPECIJALISTA GINEKOLOG u službi Zdravstvene zaštite žena
• završen medicinski fakultet,
• položen stručni ispit,
• završena specijalizacija iz ginekologije i
• važeća licenca za obavljanje samostalnog rada.
Opis poslova i radnih zadataka: prvi i ponovni pregledi trudnica, ultrazvučno praćenje trudnoće, ljekarski pregledi u svrhu detekcije karcinoma, sprovodi sistematske, kontrolne i ciljane preglede u cilju ranog otkrivanja malignih oboljenja ženskih reproduktivnih organa i dojki, sprovodi mjere planiranja porodice uz izbor metoda i sredstava kontracepcije, koordiniranje i nadzor nad patronažnom djelatnošću, individualna poduka trudnica pred porod, zdravstvena predavanja, prvi i ponovni ljekarski pregled žena, ultrazvučni pregled ženskih organa male zdjelice, kolposkopski pregled, uzimanje brisa i analiza vaginalnog sekreta, uzimanje brisa na Papanikolau, vrši interpretaciju zapisanog CTG nalaza, organizuje stručno vođenje zadesnog poroda, vodi spontani pobačaj kiretažom, vrši indiciranje operacije u toku porođaja, epiziotomija, revizija duplje materice, eksplorativne kiretaže cervikalnog kanala, arteficijalni prekid trudnoće do dva mjeseca, dovršenje inkompletnog pobačaja, rekiretaža, aplikacija IUD, vađenje IUD, ljekarsko uvjerenje (uključuje ginekološki pregled), utvrđuje potrebu i program dijagnostičkog i funkcionalnog ispitivanja, konsultativno-specijalističkih pregleda, cijeni nalaze, mišljenja i utvrđuje konačnu dijagnozu i način liječenja, vrši ambulantno manje hirurške intervencije, vodi propisanu medicinsku dokumentaciju i evidenciju u pisanoj i elektronskoj formi, vrši edukaciju zdravstvenih zaposlenika i zdravstvenih saradnika, a posebno ljekara pripravnika, prati i proučava zdravstveno stanje i zdravstvenu zaštitu žena, te predlaže i sprovodi mjere prevencije i suzbijanja, brine o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva,redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika.
Radni status: na neodređeno vrijeme.
Mjesto rada : JU\\\"Dom zdravlja\\\"Visoko na adresi Branilaca BiH broj 22.
Pripadajuća osnovna neto plata: 2.583,90 KM.
Broj izvršilaca: 1 (jedan).
3. SPECIJALISTA PEDIJATAR u službi Zdravstvene zaštite predškolske djece 0-6 godina
• završen medicinski fakultet,
• položen stručni ispit,
• završena specijalizacija iz pedijatrije i
• važeća licenca za obavljanje samostalnog rada.
Opis poslova i radnih zadataka: vrši sistematske, kontrolne i ciljane preglede dojenčadi i predškolske djece od 0-6 godina, vrši ljekarski pregled kod smještaja u vrtić, polaska u školu, vrši ljekarski pregled u svrhu imunizacije i izvođenja imunizacije (kontrolni pregled nakon imunizacije), u slučaju hitnosti vrši čitanje i interpretaciju rtg traženog snimka, vrši zdravstvena predavanja roditeljima, zaposlenim u obdaništima i djeci, radi unapređivanja i očuvanja zdravlja i sticanja znanja o zdravom načinu života, pruža povećanu zaštitu ugroženoj djeci zbog hroničnih bolesti ili fizičke ili psihičke ometenosti u razvoju, sprovodi stalni zdravstveni nadzor u ustanovi i kolektivnom boravku djece, daje individualne poduke majkama o ishrani djeteta, vrši prve i ponovne ljekarske preglede djece, kućna posjeta ljekara, pregled oboljelog djeteta, koordinira sa patronažnom službom i vrši nadzor nad radom iste u odnosu na djecu od 0-6 godina, učestvuje u kategorizaciji djece ometene u psiho-fizičkom razvoju, ukazuje hitnu medicinsku pomoć djece, utvrđuje potrebu i program dijagnostičkog i funkcionalnog ispitivanja, konsultativno-specijalističkih pregleda, cijeni nalaze i mišljenja, utvrđuje konačnu dijagnozu, njegu i ishranu, liječenje i rehabilitaciju pacijenata, vrši edukaciju zdravstvenih zaposlenika i zdravstvenih saradnika unutar službe, a posebno ljekara pripravnika, prati i proučava podatke o psiho-fizičkom razvoju, oboljenjima i uzroke smrti za dojenčad, malu djecu, predlaže i sprovodi mjere prevencije i suzbijanja bolesti, vodi propisanu medicinsku dokumentaciju u pisanoj i elektronskoj formi, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika.
Radni status: na određeno vrijeme u trajanju od 12 /dvanest/ mjeseci.
Mjesto rada : JU\\\"Dom zdravlja\\\"Visoko na adresi Branilaca BiH broj 22.
Pripadajuća osnovna neto plata: 2.583,90 KM.
Broj izvršilaca: 1 (jedan).
4. SPECIJALISTA NEUROPSIHIJATAR u službi Centar za mentalno zdravlje
• završen medicinski fakultet,
• položen stručni ispit,
• završena specijalizacija iz neuropsihijatrije i
• važeća licenca za obavljanje samostalnog rada.
Opis poslova i radnih zadataka: vrši dijagnostiku i planiranje tretmana za liječenje mentalnih poremećaja i poremećaja ponašanja, pravilno provođenje psihofarmakološke terapije, uz vođenje naročite pažnje o individualnom doziranju i dužini tretmana, sporednim efektima i komplikacijama psihijatrijskog tretmana, obavljanje psihijatrijske ekspertize, pružanje konsultativnih usluga i davanje mišljenja na poziv drugih službi, vrši konsultativno-specijalističke preglede iz domena specijalnosti po uputnicama, te o tome daje nalaz i mišljenje ordinirajućem ljekaru, vrši konsultativno-specijalistički pregled zaposlenika u timskom obavljanju periodičnih i sistematskih pregleda i daje mišljenje o zdravstvenom stanju i profesionalnoj sposobnosti pregledanog zaposlenika, vrši prvi i kontrolni psihijatrijski pregled u okviru centra za mentalno zdravlje, vrši psihijatrijski intervju, analize za davanje mišljenja, provodi okupacionu, farmakoterapiju i rekreativnu terapiju, obavlja liječenje - tretman alkoholizma, provodi program ovisnosti i prevencije bolesti, učestvuje u edukaciji bolesnika, članova porodice i radnih sredina, obavlja psihoterapeutske seanse, određuje terapiju i postupak u daljem toku liječenja, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika, vodi svu potrebnu evidenciju iz svoje nadležnosti u pisanoj i elektronskoj formi .
Radni status: na određeno vrijeme u trajanju od 6 /šest/ mjeseci.
Mjesto rada : JU\\\"Dom zdravlja\\\"Visoko na adresi Branilaca BiH broj 22.
Pripadajuća osnovna neto plata: 2.583,90 KM.
Broj izvršilaca: 1 (jedan).
5. DOKTOR MEDICINE u službi Hitne medicinske pomoći
• završen medicinski fakultet,
• položen stručni ispit,
• važeća licenca za obavljanje samostalnog rada i
• završena edukacija iz oblasti hitne medicinske pomoći (ALS Advance Life Support i BLS Basic Life Support ) i
Opis poslova i radnih zadataka: pruža hitnu ljekarsku medicinsku pomoć, pruža hitnu akušersku pomoć porodiljama, ljekarski pregled oboljelog-povrijeđenog u HMP, obavještava nadležne organe o stanju i postupcima u toku ukazivanja HMP kod povređivanja ili naglog oboljevanja većeg broja ljudi, vrši pregled kod svih naglih oboljenja, povreda i stanja u cilju postavljanja dijagnoza, provođenja terapije i prevencije nepovoljnog ishoda u svim uslovima do definitivnog zbrinjavanja u odgovarajućoj zdravstvenoj ustanovi, primjenjuje sve neophodne mjere reanimacije u HMP, uz adekvatno obezbjeđenje uslova za održavanje vitalnih funkcija u toku transporta, testiranje i obrada osoba sumnjivih na alkoholisanost, narkomaniju i druge toksikomanije, u slučaju hitnosti vrši čitanje i interpretaciju RTG traženog snimka, vodi propisanu medicinsku dokumentaciju, evidencije i izvještaje u pisanoj i elektronskoj formi, organizuje i aktivno učestvuje u edukaciji zdravstvenih djelatnika iz domena HMP; obavještavanje nadležnih organa o postupcima i mjerama koje su preduzimane u toku ukazivanja HMP, kao i saznanjima o događajima i postupcima prema licu kojem je HMP ukazana, naročito kod saobraćajnih udesa, požara i drugih nesreća, koje su prouzrokovale povrjeđivanje ili oboljevanje većeg broja lica, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika.
Radni status: na određeno vrijeme 4 /četiri/ mjeseca.
Mjesto rada : JU\\\"Dom zdravlja\\\"Visoko na adresi Branilaca BiH broj 22.
Pripadajuća osnovna neto plata: 2.153,25 KM.
Broj izvršilaca: 1 (jedan).
6. DOKTOR MEDICINE u službi PORODIČNE MEDICINE
- završen medicinski fakultet,
- položen stručni ispit i
- važeća licenca za obavljanje samostalnog rada.
Opis poslova i radnih zadataka: organizacija rada u ambulanti (radno vrijeme, korištenje telefona za savjetovanje i naručivanje pacijenata na pregled u ambulanti, sistem naručivanja, evidencija potrošnje i kontrolni pregledi, vođenje elektronskog kartona), uspostavljanje registracije (liste) stanovnika-osiguranika (oblikovanje kartoteke), finansijsko poslovanje ambulante (različiti izvori i način financiranja, potrebni programi, dodatna sredstva za istraživanja i edukaciju, plaćanje pojedinih usluga), vođenje medicinske dokumentacije u pisanoj i elektronskoj formi, obavlja poslove sistematskih pregleda osoba starijih od 65 godina, obavlja sistematske preglede školske djece, obavlja kontrolne preglede školske djece, vrši individualnu poduku majki o ishrani, vrši ciljane preglede, ukazuje hitnu medicinsku pomoć, provodi kućne posjete i kućno liječenje, u slučaju hitnosti vrši čitanje i interpretaciju RTG traženog snimka, vrši obrade za ljekarsku komisiju i ocjenu radne sposobnosti, izdaje ljekarska uvjerenja (potvrde i druge medicinske dokumente iz svoje nadležnosti), zakazuje ciljane razgovore, vrši zdravstveno-vaspitni rad u maloj grupi, vrši zdravstvena predavanja za medicinske tehničare, vrši zdravstvena predavanja ljekarima, vrši prvu i ponovnu posjetu trudnicama, vrši prvu i ponovnu posjetu porodiljama, vrši prvu i ponovnu posjetu dojenčetu, vrši patronažne posjete i palijativno liječenje, ljekarski pregled za imunizaciju, vrši propisivanje lijekova, orijentaciona dijagnostika, terapija i rehabilitacija vodećih masovnih oboljenja, vrši upućivanje i praćenje pacijenata na specijalističku (bolničku) obradu, brine se o racionalnom i pravilnom korištenju medicinskih aparata i opreme i koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, redovno prati, proučava i primjenjuje savremena medicinska dostignuća u dijagnostici i terapiji bolesnika, obavlja druge poslove iz svog djelokruga.
Radni status: na određeno vrijeme 2 /dva/ u trajanju od 12 /dvanest/ mjeseci; 1 /jedan/ u trajanju od 6 /šest/mjeseci i 1 /jedan/ u trajanju od 4 /četiri/ mjeseca.
Mjesto rada : JU\\\"Dom zdravlja\\\"Visoko na adresi Branilaca BiH broj 22.
Pripadajuća osnovna neto plata: 2.153,25 KM.
Broj izvršilaca: 4 (četiri).
7. MEDICINSKA SESTRA/TEHNIČAR u službi HITNE MEDICINSKE POMOĆI
• završena srednja medicinska škola općeg smjera,
• položen stručni ispit,
• važeća licenca za obavljanje samostalnog rada,
• završena edukacija iz oblasti hitne medicinske pomoći (ALS Advance Life Support i BLS Basic Life Support ) i
• položen vozački ispit „B“ kategorije.
Opis poslova i radnih zadataka: prima zdravstvenu knjižicu/elektronsku zdravstvenu karticu, provjerava njenu validnost, uzima anamnezu i odmah vrši trijažu po hitnosti, prijem i registracija poziva i obavještenja i utvrđivanje prioriteta za upućivanje sanitetskog vozila na mjesto povređivanja-oboljenja u konsultaciji sa ljekarom, pruža stručnu medicinsku pomoć povrijeđenom-oboljelom na mjestu povrede-oboljenja i u transportu, utvrđivanje potreba za proširenje radnog tima i angažovanje dodatne medicinske opreme iz drugih organizacionih jedinica ili zdravstvenih organizacija na preporuku ljekara, pružanje zdravstvene zaštite izvan zdravstvene ustanove, ispunjava sve uputnice, radi u intervenciji, čisti instrumente, priprema materijal za sterilizaciju, steriliše, vrši trebovanje lijekova i medicinskih sredstava, mjeri temperaturu, puls, krvni pritisak, previja, vrši obradu rane i obavještava doktora, rukuje opremom i vrši poslove snimanja, mjerenja funkcionalne dijagnostike, snima EKG i nosi nalaz doktoru medicine, vrši poslove ordiniranja terapije po uputi ljekara, asistira kod manjeg hirurškog zahvata, obavlja povremeno kućne posjete i sprovodi ordiniranu terapiju, vodi brigu o urednosti stola za doktora medicine (svi potrebni formulari, špatule i sl.), vodi svu potrebnu evidenciju iz svoje nadležnosti u pisanoj i elektronskoj formi, stara se o održavanju stanja stalne pripravnosti opreme, materijala, sanitetskog kompleta za ukazivanje pomoći u slučaju nesreće, ispravnosti boca za kisik, po potrebi vrši sanitetski prevoz povrijeđenih i oboljelih, svakodnevno vodi izvještaje i na kraju mjeseca predaje mjesečni izvještaj glavnom medicinskom tehničaru ustanove, odgovara za inventar, medicinsku opremu i njeno održavanje, u radu obavezno koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, obavlja i druge poslove koje mu stavi u zadatak rukovodilac tima, rukovodilac službe i glavnom medicinskom tehničaru ustanove.
Radni status: na određeno vrijeme u trajanju od 4 /četiri/ mjeseca.
Mjesto rada : JU\\\"Dom zdravlja\\\"Visoko na adresi Branilaca BiH broj 22.
Pripadajuća osnovna neto plata: 1.100,55 KM.
Broj izvršilaca: 1 (jedan).
8. MEDICINSKA SESTRA/TEHNIČAR u službi PORODIČNE MEDICINE
- završena srednja medicinska škola općeg smjera,
- položen stručni ispit i
- važeća licenca za obavljanje samostalnog rada.
Opis poslova i radnih zadataka: prima zdravstvenu knjižicu/elektronsku zdravstvenu karticu, provjerava njenu validnost, uzima anamnezu i odmah vrši trijažu po hitnosti, vrši naručivanje pacijenata za pregled i drugu zdravstvenu uslugu, vodi brigu o kartonu i ulaže nalaze u karton, vodi brigu o urednosti stola za doktora medicine (svi potrebni formulari, špatule i sl.), ukazuje hitnu medicinsku pomoć, uredno vodi kartoteku, ispunjava sve uputnice, vodi evidenciju o bolovanju i piše doznake, radi u intervenciji, čisti instrumente, priprema materijal za sterilizaciju, steriliše, vrši trebovanje lijekova i medicinskih sredstava, snima EKG i nosi nalaz doktoru medicine, mjeri temperaturu, puls, krvni pritisak, previja, vrši obradu rane i obavještava doktora medicine, vrši poslove ordinirane terapije (davanje injekcija svih vrsta), asistira kod manjeg hirurškog zahvata, obavlja neophodni NNS skrining na metaboličke bolesti, obavlja povremeno kućne posjete i sprovodi ordiniranu terapiju, obavlja patronažne posjete i palijativnu njegu, vodi svu potrebnu evidenciju iz svoje nadležnosti u pisanoj i elektronskoj formi, svakodnevno vodi izvještaje i na kraju mjeseca predaje mjesečni izvještaj glavnom medicinskom tehničaru ustanove, u radu obavezno koristi odgovarajuća zaštitna sredstva, odgovara za inventar, medicinsku opremu i njeno održavanje, obavlja i druge poslove koje mu stavi u zadatak rukovodilac tima, rukovodiocu službe i glavnom medicinskom tehničaru ustanove.
Radni status: na određeno vrijeme u trajanju od 12 /dvanest/ mjeseci.
Mjesto rada : JU\\\"Dom zdravlja\\\"Visoko na adresi Branilaca BiH broj 22.
Pripadajuća osnovna neto plata: 1.100,55 KM.
Broj izvršilaca: 1 (jedan).
NAPOMENA ZA SVE KANDIDATE:
Samo izabrani kandidati će biti u obavezi da u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja obavještenja o njegovom izboru dostave ljekarsko uvjerenje, uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka i uvjerenje o nekažnjavanju.
Kriteriji na osnovu kojih će se vršiti bodovanje kandidata jesu:
- Razmatranje dostavljene dokumentacije te uspjeh na pismenom i usmenom stručnom ispitu kandidata.
POTREBNA DOKUMENTACIJA
Uz prijavu i kraću biografiju, e-mail adresu kandidata te kontakt telefon, potrebno je dostaviti sljedeću dokumentaciju (original ili ovjerenu kopiju):
I. Diplomu/svjedočanstvo/uvjerenje o završenoj traženoj stručnoj spremi (školi) za radno mjesto za koje se dostavlja prijava;
II. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu za radno mjesto za koje se dostavlja prijava;
III. Dokaz o položenom specijalističkom ispitu za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3. i 4.,
IV. Validnu licencu;
V. Važeći dokaz o obavljenoj edukaciji iz oblasti hitne medicinske pomoći (BLS Basic Life Support) izdato od strane ovlaštene ustanove ili službe HMP iz člana 40. stav (3) Pravilnika o uvjetima, organizaciji i načinu rada Hitne medicinske pomoći („Sl.Novine FBiH“ broj 98/13, 84/14, 51/17 i 22/19) za radno mjesto pod rednim brojem 5. i 7.,
VI. Dokaz o posjedovanju važeće vozačke isprave za „B“ kategoriju za radno mjesto pod rednim brojem 7.;
VII. Izvod iz matične knjige rođenih za sve pozicije;
VIII. Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci) za sve pozicije i
IX. Dokaz da je kandidat ratni vojni invalid, demobilizirani branilac i ĉlan porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca koji je na evidenciji Službe za zapošljavanje Kantona. Ovi kandidati su dužni dostaviti i dokaz da se nalaze na evidenciji Službe za zapošljavanje Kantona.
LITERATURA ZA USMENI ISPIT I INTERVJUU
Gradivo i pravni izvori odnosno literatura za polaganje ispita po javnom oglasu, prema stučnoj spremi kandidata:
Pozicije pod rednim brojem 1., 2., 3. i 4. :
Literatura korištena tokom specijalizacije.
Pozicija pod rednim brojem 5. i 6. :
Literatura korištena tokom studija.
Pozicija pod rednim brojem 7. i 8. :
Knjiga zdravstvena njega 1, autora: Omerčajić Rifija, Ramović Fadila i Stjepić Đuka i
Knjiga zdravstvena njega 2, autora: Omerčajić Rifija, Ramović Fadila i Stjepić Đuka.
OSTALE ODREDBE
Sva pisana korespodencija između kandidata i JU\\\"Dom zdravlja\\\"Visoko će se obavljati isključivo elektronski odnosno preko email-a uključujući i obaviještenje o prijemu u radni odnos. O datumu, vremenu i mjestu pristupanja intervjuu odnosno polaganju pismenog i usmenog ispita kandidati će biti obavješteni putem dostavljenih e – mail adresa. Ako kandidat ne pristupi intervjuu odnosno polaganju pismenog i usmenog ispita smatrat će se da je odustao od dalje procedure. Kontakt broj osobe zadužene za davanje dodatnih obavještenja: 032/460-257. Oglas će biti objavljen na web stranici JU \\\"Dom zdravlja\\\"Visoko, web stranici Osnivača Grad Visoko, dnevnom listu \\\"Oslobođenje\\\" i na oglasnoj ploči JU \\\"Dom zdravlja\\\"Visoko. Javni oglas ostaje otvoren 8 (osam) dana od dana posljednje objave teksta oglasa.
Prijave na oglas sa traženom dokumentacijom dostaviti na adresu ustanove:
JU \\\"Dom zdravlja\\\"Visoko,
Branilaca BiH br. 22., 71300 Visoko,
u zatvorenoj koverti, sa naznakom
„NE OTVARAJ – PRIJAVA NA JAVNI OGLAS“
sa OBAVEZNOM NAZNAKOM POZICIJE SA NUMERACIJOM IZ OGLASA
na koju kandidat aplicira.
Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave, prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove ovog oglasa, kao i kopije tražene dokumentacije koje nisu ovjerene, neće se uzeti u razmatranje. Po okončanju postupka po ovom javnom oglasu, JU \\\"Dom zdravlja\\\"Visoko se ne obavezuje vršiti povrat priložene dokumentacije kandidata. Povrat dokumentacije vrši se na osnovu pismenog zahtjeva kandidata koji se podnosi na protokol JU \\\"Dom zdravlja\\\"Visoko.
|