Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati |
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.1. Radi na poslovima kontrole pravilnosti doznaka za
isplatu mirovina i naknada, neposredno izvršava povremenu kontrolu kod isplatitelja mirovina i naknada s
kojima je zaključen ugovor o isplati mirovina i naknada o čemu sačinjava zapisnik s prijedlogom mjera, radi
na provedbi uputa i instrukcija za isplatu mirovina i naknada za županijske administrativne službe
Federalnog zavoda, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.2.: Vrši isplatu primanja ostvarenih po osnovi rada
radnika Federalnog zavoda, isplatu putnih troškova i dnevnica te izvršava i druge poslove po zaduženju
neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.3.: Sudjeluje u procesu izrade planova nabave za
potrebe Federalnog zavoda, izrađuje plan nabave dokumentacije za natječaj, obavješćuje o javnoj nabavi u
sredstvima informiranja, osigurava potrebne informacije vezane za robe na tržištu, cijene, nove proizvode i
sl., izrađuje planove tehničke specifikacije i obrazaca, priprema akte o provedbi postupka javne nabave,
daje odgovore na upite, prigovore i daje obavijesti sudionicima u javnim nabavama, vrši pripremu ugovora
i potrebne dokumentacije za realizaciju nabave, odgovoran je za zakonitost i pravilnosti provedbe postupka,
sudjeluje u radu povjerenstva, brine o dokumentaciji za natječaj, surađuje sa svim organizacijskim
jednicima Federalnog zavoda u pogledu nabave robe, usluga i radova, kontaktira s nadležnom Agencijom
za javne nabave, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.4.: Radi na prevođenju dokumentacije potrebne za
ostvarivanje prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja primjenom međunarodnih ugovora o socijalnom
osiguranju i za potrebe ocjene radne sposobnosti i obavlja istovremeno prevođenje prilikom poslovnih
razgovora, te prijevode za potrebe Federalnog zavoda, te obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog
rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.5.: Organizira i usklađuje rad uredskog poslovanja,
predlaže plan i program rada uredskog poslovanja te izrađuje izvješće o radu na istim poslovima, odgovara
za kvalitetno, točno i pravodobno obavljanje uredskog poslovanja te za pravilnu primjenu propisa o
uredskom poslovanju, signira zaprimljenu poštu, daje upute i objašnjenja radnicima, te sudjeluje u radu
stručnog tima informacijskog sustava uredskog poslovanja, obavlja i druge poslove po zaduženju
neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.6.: Vrši prijevoz ravnatelja i zamjenika ravnatelja
Središnje administrativne službe Federalnog zavoda i drugih radnika Federalnog zavoda po zaduženju, vrši
tekuće održavanje vozila, brine o pravovremenoj registraciji i ispravnosti vozila, vodi evidenciju o izvršenom
prijevozu i kilometraži, utrošku rezervnih dijelova, goriva, maziva i vrši druge poslove po zaduženju
neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 2.1., 5.2., 6.1., 8.1. i 9.5.: Radi na izradi nacrta
prvostupanjskih rješenja po domaćim propisima i uz primjenu međunarodnih ugovora o socijalnom
osiguranju, vodi postupak za ostvarivanje prava na inozemnu mirovinu na propisanim međunarodnim
tiskanicama, prati i proučava propise iz oblasti rješavanja o pravima iz mirovinskog i invalidskog osiguranja
radi njihove primjene, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 2.2. i 4.2.: Radi na prijamu pošte i predmeta, vodi
propisane očevidnike o uredskom poslovanju, vodi opći i poseban protokol (priprema predmete za unos u
sustav), vrši iznalaženje i ulaganje predmeta, raspoređuje predmete i poštu, daje u rad odgovarajućim
organizacijskim jedinicama i zadužuje elektroničkim putem, otprema poštu (pisma, pakete i dr.), otprema
predmete tijelu za ocjenu radne sposobnosti, vrši obračun poštanskih troškova, dostavlja završene
predmete na arhiviranje, izdaje uvjerenja na osnovi službenog očevidnika, obavlja i druge poslove po
zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 2.3. i 4.1.: Prati i proučava propise, sudjeluje u postupku
utvrđivanja radnih mjesta na kojima se staž osiguranja računa u uvećanom trajanju, vodi odvojeno
dokumentacije odluka, zapisnika i druge dokumentacije za ta radna mjesta, vrši inventuru stanja i predlaže
način prenošenja novog stanja na magnetne medije, predlaže ispostavama i obveznicima uplate doprinosa
izmjene i dopune «Kodeksa šifara» za ova radna mjesta, vrši provjeru popisa radnika za ova radna mjesta
kod obveznika uplate doprinosa, vrši kontrolu primjene propisa i propisane tehnologije rada na poslovima
matične evidencije, a za razdoblje u djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje u
vezi s prijavno-odjavnim segmentom vrši kontrolu dostavljenih i zaprimljenih prijava podataka matične
evidencije i priprema za unos podatke na magnetne medije, također za isto razdoblje prijave koje nisu
zaprimljene vraća na ispravak s odgovarajućim naputcima i vrši unos ispravljenih podataka o mirovinskom
stažu i plaćama, te za isto razdoblje izdaje uvjerenja o podacima matične evidencije po zahtjevu, pruža
poduke radnicima koji rade na poslovima matične evidencije i nadgleda provedbu svih naputaka i poduka,
obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 3.1.: Zaprima zahtjeve za ostvarivanje prava iz
mirovinskog i invalidskog osiguranja, zahtjeve za prijam na dragovoljno osiguranje, provjerava valjanost i
kompletnost dokumentacije, pruža stručnu pomoć osiguranicima u vezi s njihovim zahtjevima,
kompletirane zahtjeve prosljeđuje na rješavanje, vrši dokompletiranje predmeta po primjedbi Odjela za
rješavanje o pravima iz mirovinskog i invalidskog osiguranja i uzima izjave na zapisnik, obavlja i druge
poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 3.2., 6.2. i 9.1.: Radi na poslovima isplate mirovina i
naknada i prati stanje isplata u slučaju preplata mirovinskih primanja, evidentira nastale preplate i
izvješćuje mjerodavnu službu radi naplate duga, vrši obustave po administrativnim i sudskim odlukama,
obrađuje i dostavlja popise i čekove institucijama putem kojih se vrši isplata, vodi propisane očevidnike,
izdaje uvjerenja na temelju podataka o kojima se vodi evidencija, te vrši unos podataka u odgovarajuće
baze podataka, radi sa strankama, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 3.3. i 9.3.: Radi na poslovima u vezi sa zapošljavanjem,
priprema nacrte ugovora o radu na neodređeno i određeno vrijeme i druge ugovore iz ove oblasti, priprema
odluke, odnosno rješenja o ostvarivanju prava radnika iz radnog odnosa, vrši prijave i odjave radnika na
osiguranje, izvršava poslove tajnika za pojedina povjerenstva i radne skupine iz područja rada, vodi
propisane očevidnike o radnicima i stara se o čuvanju osobne dokumentacije i sve poslove u vezi s
propisima o slobodi pristupa informacijama, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog
rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 3.4.: Prati i proučava propise iz mirovinskog i invalidskog
osiguranja iz financijske i knjigovodstvene oblasti, posebno obračunava i uplate doprinosa za mirovinsko i
invalidsko osiguranje za razdoblja u djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje,
sudjeluje u izradi uputa i poduka iz djelokruga rada kontrole, vrši kontrolu pravilnosti obračuna i uplate
doprinosa za mirovinsko i invalidsko osiguranje kod obveznika uplate doprinosa kao i M-4, priprema
prijedlog zapisnika o poravnanju s obveznicima uplate doprinosa u nadležnosti Federalnog zavoda za
mirovinsko i invalidsko osiguranje, pruža instruktivnu pomoć i surađuje s matičnom evidencijom, obavlja i
druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 5.1.: Izvršava administrativno-tehničke poslove za potrebe
Odjela u vezi s poslovima naknade štete i poslovima zastupanja pred sudovima (formira spise, odlaže spise
u rok, prati rokove i daje predmete u rad iz roka), prima dokumentaciju i pismena ulaže u spis, prati rokove
rasprava na sudu, stara se o redovitoj uplati sudskih biljega, otprema pismena prema danim naputcima i
rokovima, vodi propisane očevidnike i arhivira predmete, organizira poslove prijepisa, vrši poslove
kopiranja, umnožavanja, uvezivanja i skeniranja, te obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog
rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 7.1.: Prati i proučava propise iz mirovinskog i invalidskog
osiguranja iz financijske i knjigovodstvene oblasti, posebno obračunava uplate doprinosa za mirovinsko i
invalidsko osiguranje za razdoblja u djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje,
sudjeluje u izradi uputa i poduka iz djelokruga rada kontrole, vrši kontrolu pravilnosti obračuna i uplate
doprinosa za mirovinsko i invalidsko osiguranje kod obveznika uplate doprinosa kao i M-4, priprema
prijedlog zapisnika o poravnanju s obveznicima uplate doprinosa, navedeno za razdoblja u djelokrugu
Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje, pruža instruktivnu pomoć i surađuje s matičnom
evidencijom, te na zahtjev korisnika izdaje uvjerenje o uplaćenim doprinosima, navedeno za razdoblja u
djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje, za isto razdoblje prati naplatu
doprinosa prema načinjenim zapisnicima, vodi evidencije o realiziranju zapisnika, izrađuje mjesečna
izvješća – specifikaciju o naplati doprinosa, vodi evidencije o obračunu i naplati doprinosa samostalnih
djelatnosti (dragovoljno, zemljoradničko, samostalna zanimanja, vjerski službenici i ostali), popunjava M-4
tiskanicu za pojedine kategorije osiguranika te obavješćuje osiguranike o osnovici uplate doprinosa,
nadalje, vodi analitički očevidnik prihoda, vrši uknjiženje prihoda i rješava sporne uplate s knjigovođama
prihoda Središnje administrativne službe i radi materijalno knjigovodstvo za županijsku administrativnu
službu, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 7.2.: Organizira i usklađuje rad uredskog poslovanja,
predlaže plan i program rada za izvješće o radu, odgovara za kvalitetno, točno i pravovremeno obavljanje
posla, te za pravilnu primjenu propisa o uredskom poslovanju i arhivskom gradivu, označava zaprimljenu
poštu, te daje upute i objašnjenja radnicima, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog
rukovoditelja.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 8.2 i 9.4.: Za razdoblje u djelokrugu Federalnog zavoda
za mirovinsko i invalidsko osiguranje obavlja poslove matične evidencije vezane za prijavno-odjavni i
doprinosni segment (radi na prijamu, kontroli i šifriranju prijava matične evidencije, vrši prijam prijava o
početku, promjeni i prestanku poslovanja obveznika uplate doprinosa, vodi očevidnike o naplati doprinosa
obveznika obračuna i uplate doprinosa koji samostalno obavlja djelatnost, popunjava prijave M-4 za
pojedine kategorije osiguranika, obavljaju poslove vezane za potvrdu podataka u vezi s Jedinstvenim
sustavom, vrši kontrolu i zaprimanje M-4 prijava obveznika uplate doprinosa (samostalne osiguranike,
dragovoljno osiguranje, zemljoradničko osiguranje i ostale), te obavlja i druge poslove matične evidencije,
kao i ostale poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 9.2. Radi na čuvanju poslovne zgrade, sredstava i opreme
i njihove zaštite od elementarnih nepogoda i tekućeg održavanja poslovnih prostora županijske
administrativne službe, te po potrebi izvršava i kurirske poslove, obavlja i druge poslove po zaduženju
neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 10.1.: Radi poslove unosa na magnetne medije
zaprimljenih prijava matične evidencije za razdoblja u djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i
invalidsko osiguranje, priprema unesene prijave za pohranu na mikrofilm ili skeniranje i uništavanje, izdaje
uvjerenja o konačnim podacima registriranim u matičnoj evidenciji o stažu osiguranja, plaći i drugim
podacima iz matične evidencije, po potrebi vrši «ON-LINE» izravan unos prijava M-4 i M-8 za osiguranike koji
su podnijeli zahtjev za mirovinu, prosljeđuje prijave za pohranu na mikrofilm ili skeniranje, vrši
preregistraciju obveznika uplate doprinosa putem prijava M-1K, izlistava popise radnika na zahtjev
obveznika uplate doprinosa, te dostavlja poslovnicama prijave s pogreškama, radi na prijamu, kontroli
i
šifriranju prijava, vrši prijam prijava o početku, promjeni i prestanku poslovanja obveznika uplate doprinosa,
vrši evidentiranje primljenih prijava za poslodavce i osiguranike, vodi očevidnike o izdanim registarskim i
matičnim brojevima, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 10.2.: Radi na analitičko-planskim poslovima, na razini
županijske administrativne službe, u radu je usko povezan sa stručnim suradnikom za analitičko-planske
ploslove i prati njegove upute, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
|
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe |
Na temelju članka 20 a. Zakona o radu u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, br. 26/16,
89/18, 23/2020, 103/2021 i 44/2022), članka 10. Zakona o organizaciji mirovinskog i invalidskog
osiguranja u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 32/01 i 18/05), Uredbe
Vlade FBiH o postupku prijama u radni odnos u javnom sektoru u FBiH („Službene novine Federacije BiH“,
broj: 13/19), Uredbe Vlade FBiH o izmjenama i dopuni Uredbe o postupku prijama u radni odnos u javnom
sektoru u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH, broj: 9/21 od 03.02.2021.), Uredbe o dopuni
Uredbe o postupku prijama u radni odnos u javnom sektoru u Federaciji BiH („Službene novine Federacije
BiH“, broj: 53/21), članka 8. Statuta Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje („Službene
novine Federacije BiH“, br. 38/03 i 86/15), Pravilnika o sistematizaciji radnih mjesta Federalnog zavoda
za MIO/PIO s koeficijentima složenosti radnih mjesta, broj: UOFZ-274/19 od 20.12.2019., Pravilnika o
izmjeni Pravilnika o sistematizaciji radnih mjesta Federalnog zavoda za MIO/PIO s koeficijentima složenosti
radnih mjesta, broj: UOFZ-142/21 od 08.12.2021., Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o
sistematizaciji radnih mjesta Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje s koeficijentima
složenosti radnih mjesta, broj: UOFZ-412/23 od 18.09.2023., članka 9. Pravilnika o radu Federalnog
zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje, broj: UOFZ-298/20 od 27.02.2020., Pravilnika o izmjeni
Pravilnika o radu Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje, broj: UOFZ-21/21 od
24.02.2021., Odluke o postupku prijama u radni odnos u Federalnom zavodu za mirovinsko i invalidsko
osiguranje putem javnog oglasa, broj: UOFZ-184/19 od 27.06.2019., Zahtjeva ravnatelja i zamjenika
ravnatelja Središnje administrativne službe, broj: FZ3/5/1-30-3-9-1/23 od 31.03.2023. i dopune Zahtjeva,
broj: FZ3/5/1-30-3-22-1-23/23 od 20.09.2023.; Zahtjeva ravnatelja ŽAS Sarajevo, broj: FZ12/4-45-4-15-
30/23 od 13.02.2023. i dopuna Zahtjeva, broj: FZ12/4-45-4-15-89/23 od 19.09.2023.; Zahtjeva ravnatelja
i zamjenice ravnatelja ŽAS Travnik, broj: FZ9/1-45-4-102-6/23 od 30.01.2023., zahtjev broj: FZ9/1-45-4-
402-8/23 od 30.03.2023. i Zahtjeva za raspisivanje natječaja – izmjena, broj: FZ9/1-45-4-402-42/23 od
20.09.2023.; Prijedloga ravnatelja ŽAS Tuzla, broj: FZ6/4-30-6-1-11/23 od 07.03.2023. i izmjene
Prijedloga za prijem u radni odnos, broj: FZ6/4-45-4-34-45/23 od 19.09.2023.; Prijedloga ravnatelja ŽAS
Zenica, broj: FZ7/4-45-4-70-3/23 od 31.01.2023., prijedlog broj: FZ7/4-45-4-70-4/23 od 02.02.2023. i
Prijedloga za popunu radnih mjesta putem javnog oglasa, broj: FZ7/4-45-4-70-17/23 od 20.09.2023.;
Zahtjeva ravnatelja ŽAS Livno, broj: FZ13/4-45-4-1351-2/23 od 02.02.2023.; Zahtjeva ravnatelja ŽAS
Bihać, broj: FZ4/4-45-4-26-12/23 od 17.02.2023.; Zahtjeva ravnatelja i zamjenice ravnatelja ŽAS Ljubuški,
broj: FZ11/4-45-4-638/23 od 18.01.2023., zahtjeva broj: FZ11/4-45-4-3527-2/23 od 29.03.2023. i
Zahtjeva za popunu radnog mjesta na neodređeno vrijeme, broj: FZ11/4-45-4-9525-2/23 od 21.09.2023.;
Prijedloga ravnateljice ŽAS Mostar, broj: FZ10/4-45-4-1116-3/23 od 30.01.2023., prijedloga broj: FZ10/4-
45-4-1116-4/23 od 29.03.2023. i dopuna Prijedloga za popunu radnih mjesta broj: FZ10/4-45-4-1116-
6/23 od 20.09.2023.; Prijedloga ravnatelja i zamjenika ravnatelja ŽAS Orašje, broj: FZ5/4-30-6-77-1/23
od 30.01.2023. i broj: FZ5/4-30-6-77-6/23 od 20.09.2023. i Odluke o davanju suglasnosti za raspisivanje
javnog natječaja za popunu upražnjenih radnih mjesta u FZ MIO, broj: FZ3/5-30-3-24-1/23 od 22.09.2023.,
Federalni zavod za mirovinsko i invalidsko osiguranje, objavljuje
J A V N I O G L A S
ZA POPUNU UPRAŽNJENOG RADNOG MJESTA U FEDERALNOM ZAVODU
ZA MIROVINSKO I INVALIDSKO OSIGURANJE MOSTAR
I. (1) Predmet javnog oglasa je popunjavanje upražnjenog radnog mjesta u FZ MIO temeljem javnog
oglašavanja, putem provedbe postupka izbora najuspješnijeg kandidata u skladu s Uredbom o postupku
prijama u radni odnos u javnom sektoru u Federaciji Bosne i Hercegovine V. broj 166/2019 od 19.02.2019.
Uredbe o izmjenama i dopuni Uredbe o postupku prijama u radni odnos u javnom sektoru u Federaciji BiH
(„Službene novine Federacije BiH“, broj: 9/21 od 03.02.2021.) i Uredbe o dopuni Uredbe o postupku prijama
u radni odnos u javnom sektoru u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 53/21).
(2) Federalni zavod za MIO sa sjedištem u Ulici Dubrovačka b.b. Mostar, raspisuje Javni oglas radi
zasnivanja radnog odnosa na sljedećim upražnjenim radnim mjestima prema organizacijskim jedinicama
Federalnog zavoda MIO, i to kako slijedi:
II
1. U Središnjoj administrativnoj službi
1.1. Suradnik-instruktor-kontrolor isplate mirovina i naknada, s mjestom rada u Sarajevu
VI. stupanj …………………………………………………………………… 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
1.2.Referent – blagajnik, s mjestom rada u Mostaru
IV. stupanj ……………………………………………………………………… 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
1.3.Stručni suradnik 2 za poslove javnih nabava, s mjestom rada u Mostaru
VII. stupanj ……………………………………………………………………. 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
1.4.Stručni suradnik 2, prevoditelj, s mjestom rada u Mostaru
VII. stupanj …………………………………………………….................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
1.5.Voditelj uredskog poslovanja, s mjestom rada u Mostaru
VI. stupanj …………………………………………………………………….. 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
1.6.Vozač I, s mjestom rada u Sarajevu
III. stupanj ……………………………………………………………………… 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
2. U Županijskoj administrativnoj službi za Županiju Sarajevo u Sarajevu
2.1.Stručni suradnik 2 za izradu nacrta rješenja u prvom stupnju
VII. stupanj ............................................................................... 3 izvršitelja na neodređeno vrijeme
2.2.Referent uredskog poslovanja
IV. stupanj ................................................................................ 2 izvršitelja na neodređeno vrijeme
2.3.Suradnik za beneficirani staž i kontrolu matične evidencije
VI. stupanj ................................................................................ 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
3. U Županijskoj administrativnoj službi za Srednjobosansku županiju u Travniku
3.1.Suradnik-kompletator
VI. stupanj ............................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
3.2.Referent za poslove isplate mirovina i naknada
IV. stupanj ............................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
3.3.Suradnik za radne odnose, pristup informacijama i opće poslove
VI. stupanj ............................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
3.4.Stručni suradnik 2 za financijsko-računovodstvene poslove
VII. stupanj .............................................................................. 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
4. U Županijskoj administrativnoj službi za Tuzlansku županiju u Tuzli
4.1.Suradnik za beneficirani staž i kontrolu matične evidencije
VI. stupanj ............................................................................. 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
4.2.Referent uredskog poslovanja
IV. stupanj ............................................................................ 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
5. U Županijskoj administrativnoj službi za Županiju Zapadnohercegovačku u Ljubuškom
5.1.Referent za administrativno-tehničke poslove
IV. stupanj ............................................................................ 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
5.2.Stručni suradnik 2 za izradu nacrta rješenja u prvom stupnju
VII. stupanj ........................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
6. U Županijskoj administrativnoj službi za Zeničko-dobojsku županiju u Zenici
6.1.Stručni suradnik za izradu nacrta rješenja u I. stupnju
VII. stupanj ........................................................................... 2 izvršitelja na neodređeno vrijeme
6.2.Referent za poslove isplate mirovina i naknada
IV. stupanj ............................................................................ 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
7. U Županijskoj administrativnoj službi za Hercegbosansku županiju u Livnu
7.1. Stručni suradnik 2 za financijsko-računovodstvene poslove
VII. stupanj.......................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
7.2.Voditelj uredskog poslovanja
VI. stupanj........................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
8. U Županijskoj administrativnoj službi za Unsko-sansku županiju u Bihaću
8.1.Stručni suradnik 2 za izradu nacrta rješenja u I. stupnju
VII. stupanj .........................................................................1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
8.2.Referent za provedbu mirovinskog i invalidskog osiguranja u Ispostavi Velika Kladuša
IV. stupanj .......................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
9. U Županijskoj administrativnoj službi za Hercegovačko-neretvansku županiju u Mostaru
9.1.Referent za poslove isplate mirovina i naknada
IV. stupanj .......................................................................... 2 izvršitelja na neodređeno vrijeme
9.2.Čuvar, domar, majstor
III. stupanj .......................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
9.3.Suradnik za radne odnose, pristup informacijama i opće poslove
VI. stupanj .......................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
9.4.Referent za provedbu mirovinskog i invalidskog osiguranja u Ispostavi Prozor – Rama
IV. stupanj .......................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
9.5.Stručni suradnik 2, za izradu nacrta rješenja u prvom stupnju
VII. stupanj .........................................................................1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
10. U Županijskoj administrativnoj službi za Županiju Posavsku u Orašju
10.1.Referent za poslove matične evidencije
IV. stupanj ...................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
10.2.Suradnik za analitičko-planske poslove
VI. stupanj ...................................................................... 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme
III. Kandidati koji se prijavljuju na Oglas obvezni su ispunjavati opće i posebne uvjete.
Opći uvjeti za sva upražnjena radna mjesta:
a) da je državljanin Bosne i Hercegovine,
b) da je stariji od 18 godina,
c) da nije kažnjavan,
d) da se protiv njega ne vodi kazneni postupak,
e) da ima dokaz o zdravstvenoj sposobnosti za radno mjesto za koje se provodi procedura prijama u
radni odnos, odnosno radnog mjesta na koje se aplicira.
Posebni uvjeti za radna mjesta iz glave II Oglasa
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 1.1.
a) VI. st. stručne spreme, I. stupanj pravnog ili ekonomskog fakulteta ili viša upravna ili viša
ekonomsko-komercijalna škola, ili 180 ili više ECTS bodova pravnog ili ekonomskog fakulteta
b) Jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.1. Radi na poslovima kontrole pravilnosti doznaka za
isplatu mirovina i naknada, neposredno izvršava povremenu kontrolu kod isplatitelja mirovina i naknada s
kojima je zaključen ugovor o isplati mirovina i naknada o čemu sačinjava zapisnik s prijedlogom mjera, radi
na provedbi uputa i instrukcija za isplatu mirovina i naknada za županijske administrativne službe
Federalnog zavoda, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 1.2.
a) IV. - ekonomska, gimnazija
b) Šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.2.: Vrši isplatu primanja ostvarenih po osnovi rada
radnika Federalnog zavoda, isplatu putnih troškova i dnevnica te izvršava i druge poslove po zaduženju
neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 1.3.
a) VII. - odnosno najmanje 180 ECTS bodova – pravni ili ekonomski fakultet
b) Dvije (2) godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.3.: Sudjeluje u procesu izrade planova nabave za
potrebe Federalnog zavoda, izrađuje plan nabave dokumentacije za natječaj, obavješćuje o javnoj nabavi u
sredstvima informiranja, osigurava potrebne informacije vezane za robe na tržištu, cijene, nove proizvode i
sl., izrađuje planove tehničke specifikacije i obrazaca, priprema akte o provedbi postupka javne nabave,
daje odgovore na upite, prigovore i daje obavijesti sudionicima u javnim nabavama, vrši pripremu ugovora
i potrebne dokumentacije za realizaciju nabave, odgovoran je za zakonitost i pravilnosti provedbe postupka,
sudjeluje u radu povjerenstva, brine o dokumentaciji za natječaj, surađuje sa svim organizacijskim
jednicima Federalnog zavoda u pogledu nabave robe, usluga i radova, kontaktira s nadležnom Agencijom
za javne nabave, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 1.4.
a) VII. – odnosno najmanje 180 ECTS bodova – filozofski fakultet, njemački, francuski, engleski jezik
b) Dvije (2) godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.4.: Radi na prevođenju dokumentacije potrebne za
ostvarivanje prava iz mirovinskog i invalidskog osiguranja primjenom međunarodnih ugovora o socijalnom
osiguranju i za potrebe ocjene radne sposobnosti i obavlja istovremeno prevođenje prilikom poslovnih
razgovora, te prijevode za potrebe Federalnog zavoda, te obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog
rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 1.5.
a) VI. st. stručne spreme, I. stupanj pravnog fakulteta, viša upravna škola ili viša socijalna škola ili
180 ili vše ECTS bodova pravnog fakulteta
b) položen stručni ispit za traženu stručnu spremu
c) Jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.5.: Organizira i usklađuje rad uredskog poslovanja,
predlaže plan i program rada uredskog poslovanja te izrađuje izvješće o radu na istim poslovima, odgovara
za kvalitetno, točno i pravodobno obavljanje uredskog poslovanja te za pravilnu primjenu propisa o
uredskom poslovanju, signira zaprimljenu poštu, daje upute i objašnjenja radnicima, te sudjeluje u radu
stručnog tima informacijskog sustava uredskog poslovanja, obavlja i druge poslove po zaduženju
neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 1.6.
a) III. – (najmanje) za zanimanje vozač motornog vozila
b) Položen ispit za vozača „B” kategorije
c) Šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 1.6.: Vrši prijevoz ravnatelja i zamjenika ravnatelja
Središnje administrativne službe Federalnog zavoda i drugih radnika Federalnog zavoda po zaduženju, vrši
tekuće održavanje vozila, brine o pravovremenoj registraciji i ispravnosti vozila, vodi evidenciju o izvršenom
prijevozu i kilometraži, utrošku rezervnih dijelova, goriva, maziva i vrši druge poslove po zaduženju
neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radna mjesta pod rednim brojem 2.1., 5.2., 6.1., 8.1. i 9.5.
a) VII. stupanj, odnosno 240 ECTS bodova, pravni fakultet ili I. stupanj pravnog fakulteta ili viša
upravna škola
b) Položen stručni ispit za traženu stručnu spremu
c) Jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 2.1., 5.2., 6.1., 8.1. i 9.5.: Radi na izradi nacrta
prvostupanjskih rješenja po domaćim propisima i uz primjenu međunarodnih ugovora o socijalnom
osiguranju, vodi postupak za ostvarivanje prava na inozemnu mirovinu na propisanim međunarodnim
tiskanicama, prati i proučava propise iz oblasti rješavanja o pravima iz mirovinskog i invalidskog osiguranja
radi njihove primjene, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radna mjesta pod rednim brojem 2.2. i 4.2.,
a) IV. – gimnazija, ekonomska, upravna ili birotehnička škola
b) Položen stručni ispit za traženu stručnu spremu
c) Šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 2.2. i 4.2.: Radi na prijamu pošte i predmeta, vodi
propisane očevidnike o uredskom poslovanju, vodi opći i poseban protokol (priprema predmete za unos u
sustav), vrši iznalaženje i ulaganje predmeta, raspoređuje predmete i poštu, daje u rad odgovarajućim
organizacijskim jedinicama i zadužuje elektroničkim putem, otprema poštu (pisma, pakete i dr.), otprema
predmete tijelu za ocjenu radne sposobnosti, vrši obračun poštanskih troškova, dostavlja završene
predmete na arhiviranje, izdaje uvjerenja na osnovi službenog očevidnika, obavlja i druge poslove po
zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radna mjesta pod rednim brojem 2.3. i 4.1.
a) VI. – st. spreme, I. stupanj pravnog ili ekonomskog fakulteta ili viša upravna ili viša ekonomska
škola ili 180 ili više ECTS pravnog ili ekonomskog fakulteta
b) Poznavanje rada na računalu
c) Jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 2.3. i 4.1.: Prati i proučava propise, sudjeluje u postupku
utvrđivanja radnih mjesta na kojima se staž osiguranja računa u uvećanom trajanju, vodi odvojeno
dokumentacije odluka, zapisnika i druge dokumentacije za ta radna mjesta, vrši inventuru stanja i predlaže
način prenošenja novog stanja na magnetne medije, predlaže ispostavama i obveznicima uplate doprinosa
izmjene i dopune «Kodeksa šifara» za ova radna mjesta, vrši provjeru popisa radnika za ova radna mjesta
kod obveznika uplate doprinosa, vrši kontrolu primjene propisa i propisane tehnologije rada na poslovima
matične evidencije, a za razdoblje u djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje u
vezi s prijavno-odjavnim segmentom vrši kontrolu dostavljenih i zaprimljenih prijava podataka matične
evidencije i priprema za unos podatke na magnetne medije, također za isto razdoblje prijave koje nisu
zaprimljene vraća na ispravak s odgovarajućim naputcima i vrši unos ispravljenih podataka o mirovinskom
stažu i plaćama, te za isto razdoblje izdaje uvjerenja o podacima matične evidencije po zahtjevu, pruža
poduke radnicima koji rade na poslovima matične evidencije i nadgleda provedbu svih naputaka i poduka,
obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 3.1.
a) VI. st. stručne spreme, I. stupanj pravnog fakulteta ili viša upravna ili 180 ili više ECTS bodova
pravnog fakulteta
b) Položen stručni ispit za traženu stručnu spremu
c) Jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 3.1.: Zaprima zahtjeve za ostvarivanje prava iz
mirovinskog i invalidskog osiguranja, zahtjeve za prijam na dragovoljno osiguranje, provjerava valjanost i
kompletnost dokumentacije, pruža stručnu pomoć osiguranicima u vezi s njihovim zahtjevima,
kompletirane zahtjeve prosljeđuje na rješavanje, vrši dokompletiranje predmeta po primjedbi Odjela za
rješavanje o pravima iz mirovinskog i invalidskog osiguranja i uzima izjave na zapisnik, obavlja i druge
poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 3.2., 6.2. i 9.1.
a) IV. ekonomska, gimnazija ili upravna škola
b) Poznavanje rada na računalu
c) Šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 3.2., 6.2. i 9.1.: Radi na poslovima isplate mirovina i
naknada i prati stanje isplata u slučaju preplata mirovinskih primanja, evidentira nastale preplate i
izvješćuje mjerodavnu službu radi naplate duga, vrši obustave po administrativnim i sudskim odlukama,
obrađuje i dostavlja popise i čekove institucijama putem kojih se vrši isplata, vodi propisane očevidnike,
izdaje uvjerenja na temelju podataka o kojima se vodi evidencija, te vrši unos podataka u odgovarajuće
baze podataka, radi sa strankama, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radna mjesta pod rednim brojem 3.3. i 9.3.
a) VI. st. stručne spreme, I. stupanj pravnog fakultata, viša upravna škola ili viša ekonomska škola ili
180 ili više ECTS bodova pravnog ili ekonomskog fakulteta
b) Jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 3.3. i 9.3.: Radi na poslovima u vezi sa zapošljavanjem,
priprema nacrte ugovora o radu na neodređeno i određeno vrijeme i druge ugovore iz ove oblasti, priprema
odluke, odnosno rješenja o ostvarivanju prava radnika iz radnog odnosa, vrši prijave i odjave radnika na
osiguranje, izvršava poslove tajnika za pojedina povjerenstva i radne skupine iz područja rada, vodi
propisane očevidnike o radnicima i stara se o čuvanju osobne dokumentacije i sve poslove u vezi s
propisima o slobodi pristupa informacijama, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog
rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 3.4.
a) VII. – odnosno najmanje 180 ECTS bodova, ekonomski fakultet
b) Poznavanje rada na računalu
c) Dvije (2) godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 3.4.: Prati i proučava propise iz mirovinskog i invalidskog
osiguranja iz financijske i knjigovodstvene oblasti, posebno obračunava i uplate doprinosa za mirovinsko i
invalidsko osiguranje za razdoblja u djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje,
sudjeluje u izradi uputa i poduka iz djelokruga rada kontrole, vrši kontrolu pravilnosti obračuna i uplate
doprinosa za mirovinsko i invalidsko osiguranje kod obveznika uplate doprinosa kao i M-4, priprema
prijedlog zapisnika o poravnanju s obveznicima uplate doprinosa u nadležnosti Federalnog zavoda za
mirovinsko i invalidsko osiguranje, pruža instruktivnu pomoć i surađuje s matičnom evidencijom, obavlja i
druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 5.1.
a) IV. - gimnazija, ekonomska, upravna ili birotehnička škola
b) Poznavanje rada na računalu
c) Šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 5.1.: Izvršava administrativno-tehničke poslove za potrebe
Odjela u vezi s poslovima naknade štete i poslovima zastupanja pred sudovima (formira spise, odlaže spise
u rok, prati rokove i daje predmete u rad iz roka), prima dokumentaciju i pismena ulaže u spis, prati rokove
rasprava na sudu, stara se o redovitoj uplati sudskih biljega, otprema pismena prema danim naputcima i
rokovima, vodi propisane očevidnike i arhivira predmete, organizira poslove prijepisa, vrši poslove
kopiranja, umnožavanja, uvezivanja i skeniranja, te obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog
rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 7.1.
a) VII. - odnosno najmanje 180 ECTS bodova, ekonomski fakultet,
b) Poznavanje rada na računalu
c) Dvije (2) godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 7.1.: Prati i proučava propise iz mirovinskog i invalidskog
osiguranja iz financijske i knjigovodstvene oblasti, posebno obračunava uplate doprinosa za mirovinsko i
invalidsko osiguranje za razdoblja u djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje,
sudjeluje u izradi uputa i poduka iz djelokruga rada kontrole, vrši kontrolu pravilnosti obračuna i uplate
doprinosa za mirovinsko i invalidsko osiguranje kod obveznika uplate doprinosa kao i M-4, priprema
prijedlog zapisnika o poravnanju s obveznicima uplate doprinosa, navedeno za razdoblja u djelokrugu
Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje, pruža instruktivnu pomoć i surađuje s matičnom
evidencijom, te na zahtjev korisnika izdaje uvjerenje o uplaćenim doprinosima, navedeno za razdoblja u
djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje, za isto razdoblje prati naplatu
doprinosa prema načinjenim zapisnicima, vodi evidencije o realiziranju zapisnika, izrađuje mjesečna
izvješća – specifikaciju o naplati doprinosa, vodi evidencije o obračunu i naplati doprinosa samostalnih
djelatnosti (dragovoljno, zemljoradničko, samostalna zanimanja, vjerski službenici i ostali), popunjava M-4
tiskanicu za pojedine kategorije osiguranika te obavješćuje osiguranike o osnovici uplate doprinosa,
nadalje, vodi analitički očevidnik prihoda, vrši uknjiženje prihoda i rješava sporne uplate s knjigovođama
prihoda Središnje administrativne službe i radi materijalno knjigovodstvo za županijsku administrativnu
službu, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 7.2.
a) VI. st. spreme, I. stupanj pravnog ili ekonomskog fakulteta ili viša upravna ili viša ekonomska škola
ili 180 ili više ECTS bodova pravnog ili ekonomskog fakulteta,
b) Jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 7.2.: Organizira i usklađuje rad uredskog poslovanja,
predlaže plan i program rada za izvješće o radu, odgovara za kvalitetno, točno i pravovremeno obavljanje
posla, te za pravilnu primjenu propisa o uredskom poslovanju i arhivskom gradivu, označava zaprimljenu
poštu, te daje upute i objašnjenja radnicima, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog
rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radna mjesta pod rednim brojem 8.2. i 9.4.:
a) IV. - ekonomska, gimnazija, upravna ili birotehnička škola,
b) Šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radna mjesta pod rednim brojem 8.2 i 9.4.: Za razdoblje u djelokrugu Federalnog zavoda
za mirovinsko i invalidsko osiguranje obavlja poslove matične evidencije vezane za prijavno-odjavni i
doprinosni segment (radi na prijamu, kontroli i šifriranju prijava matične evidencije, vrši prijam prijava o
početku, promjeni i prestanku poslovanja obveznika uplate doprinosa, vodi očevidnike o naplati doprinosa
obveznika obračuna i uplate doprinosa koji samostalno obavlja djelatnost, popunjava prijave M-4 za
pojedine kategorije osiguranika, obavljaju poslove vezane za potvrdu podataka u vezi s Jedinstvenim
sustavom, vrši kontrolu i zaprimanje M-4 prijava obveznika uplate doprinosa (samostalne osiguranike,
dragovoljno osiguranje, zemljoradničko osiguranje i ostale), te obavlja i druge poslove matične evidencije,
kao i ostale poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 9.2.
a) III. - KV
b) Šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 9.2. Radi na čuvanju poslovne zgrade, sredstava i opreme
i njihove zaštite od elementarnih nepogoda i tekućeg održavanja poslovnih prostora županijske
administrativne službe, te po potrebi izvršava i kurirske poslove, obavlja i druge poslove po zaduženju
neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 10.1.
a) IV. - gimnazija, ekonomska ili upravna škola
b) Poznavanje rada na računalu
c) Šest (6) mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 10.1.: Radi poslove unosa na magnetne medije
zaprimljenih prijava matične evidencije za razdoblja u djelokrugu Federalnog zavoda za mirovinsko i
invalidsko osiguranje, priprema unesene prijave za pohranu na mikrofilm ili skeniranje i uništavanje, izdaje
uvjerenja o konačnim podacima registriranim u matičnoj evidenciji o stažu osiguranja, plaći i drugim
podacima iz matične evidencije, po potrebi vrši «ON-LINE» izravan unos prijava M-4 i M-8 za osiguranike koji
su podnijeli zahtjev za mirovinu, prosljeđuje prijave za pohranu na mikrofilm ili skeniranje, vrši
preregistraciju obveznika uplate doprinosa putem prijava M-1K, izlistava popise radnika na zahtjev
obveznika uplate doprinosa, te dostavlja poslovnicama prijave s pogreškama, radi na prijamu, kontroli i
šifriranju prijava, vrši prijam prijava o početku, promjeni i prestanku poslovanja obveznika uplate doprinosa,
vrši evidentiranje primljenih prijava za poslodavce i osiguranike, vodi očevidnike o izdanim registarskim i
matičnim brojevima, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
Posebni uvjeti za radno mjesto pod rednim brojem 10.2.
a) VI. st. spreme, I. stupanj ekonomskog fakulteta ili viša ekonomska škola ili 180 ili više ECTS bodova
ekonomskog fakulteta
b) Poznavanje rada na računalu
c) Jedna (1) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima u okviru tražene stručne spreme.
Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 10.2.: Radi na analitičko-planskim poslovima, na razini
županijske administrativne službe, u radu je usko povezan sa stručnim suradnikom za analitičko-planske
ploslove i prati njegove upute, obavlja i druge poslove po zaduženju neposrednog rukovoditelja.
IV. 1. Popis potrebnih dokumenata
a) prijavni obrazac sa službene stranice Federalnog zavoda za MIO/PIO,
b) izvod iz matične knjige rođenih,
c) uvjerenje o državljanstvu ne starije od šest (6) mjeseci,
d) dokaz o stečenoj stručnoj spremi (za srednju stručnu spremu) diploma o završenoj školi ili
svjedodžba o završnom ispitu; za višu stručnu spremu diploma o završenom obrazovanju ili I.
ciklus Bolonjskog studija koji se vrednuje s najmanje 180 ECTS bodova s dodatkom diplomi;
za visoku stručnu spremu sveučilišna diploma najmanje VII. stupnja stručne spreme, odnosno
diploma visokog obrazovanja Bolonjskog sustava studiranja koji se vrednuje s najmanje 240
ECTS bodova s dodatkom diplomi; relevantno obrazovanje - traženo Oglasom završeno u
inozemstvu, navesti broj i datum akta o nostrifikaciji diplome i dostaviti kopiju akta o
nostrifikaciji), sveučilišnu diplomu (nostrificiranu diploma ukoliko fakultet nije završen u BiH ili
je diploma stečena u nekoj drugoj državi nastaloj raspadom SFRJ nakon 6.4.1992.) kao i
dodatak diplomi za kandidate koji su visoko obrazovanje stekli po Bolonjskom sustavu
studiranja, iznimno, samo u slučaju da visokoškolska ustanova dodatak diplomi nije uopće
izdavala niti za jednog diplomanta, kandidat je dužan uz ovjerenu kopiju sveučilišne diplome
dostaviti uvjerenje visokoškolske ustanove da dodatak diplomi nije uopće izdan niti za jednog
diplomanta. Neovisno o svim drugim zahtjevima iz oglasa kandidati koji su završili studije po
Bolonjskom sustavu studiranja, dužni su, pored ostale tražene dokumentacije, obvezno
dostaviti diplomu prvog ciklusa (ili osnovnog dodiplomskog studija), čak i ako se oglasom traži
drugi i treći ciklus Bolonjskog sustava studiranja, osim za integrirane studije kod kojih je
potrebno dostaviti i dokaz da se radi o integriranom studiju, ako to nije vidljivo iz same osnovne
diplome, dodatka diplomi ili rješenja o nostrifikaciji/priznavanju
e) dokaz o radnom iskustvu (potvrda od poslodavca o radnom iskustvu na istim ili sličnim
poslovima u okviru tražene stručne spreme, uvjerenje o podacima registriranim u matičnoj
evidenciji izdano od strane nadležne službe Federalnog zavoda za MIO/PIO,
f) za kandidate koji nisu zasnivali radni odnos (volonterski rad) obvezni su dostaviti uvjerenje
Federalnog zavoda za MIO/PIO da nisu evidentirani u bazi podataka matične evidencije
Federalnog zavoda za MIO/PIO, ne starije od šest (6) mjeseci,
g) ovjerena izjava podnositelja prijave o nekažnjavanju,
h) ovjerena izjava podnositelja prijave da se ne vodi kazneni postupak,
i) dokaz o poznavanju rada na računalu za radno mjesto: 2.3., 3.2, 3.4.,4.1., 5.1., 6.2., 7.1., 9.1.
10.1. i 10.2.
j) dokaz o položenom ispitu za vozača „B” kategorije: 1.6.
k) dokaz o položenom stručnom ispitu, javnom ispitu ili ispitu općeg znanja (ako je ispit položen),
za radna mjesta: 1.5., 2.1., 2.2., 3.1., 4.2., 5.2., 6.1., 8.1. i 9.5., ukoliko kandidat nema položen
stručni ispit, ostavlja se mogućnost da propisani ispit položi najkasnije u roku od šest (6)
mjeseci od dana zasnivanja radnog odnosa u Federalnom zavodu. Ukoliko radnik ne postupi
na navedeni način, raskinut će mu se ugovor o radu po isteku naznačenog roka.
Napomena: Uvjerenje o radnoj i zdravstvenoj sposobnosti za radno mjesto za koje se provodi procedura
prijama u radni odnos, odnosno radnog mjesta na koje se aplicira, uvjerenje o nekažnjavanju
i uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak pribavit će se po zahtjevu poslodavca.
2. Dodatni dokumenti
Kandidati koji su razvojačeni branitelji, obitelji poginulih branitelja ili imaju status ratnog vojnog invalida ili
su članovi obitelji ratnog vojnog invalida, prema propisima koji reguliraju oblast braniteljsko-invalidske
zaštite dužni su dostaviti dokaz o ovom statusu (uvjerenje od nadležnog tijela braniteljsko-invalidske
zaštite).
3. Svi dokumenti uz prijavu na oglas prilažu se u originalu ili ovjerenoj kopiji ne starijoj od 6 mjeseci.
Kandidati koji su dostavili uredne i blagovremene prijave bit će pozvani uz predočenje osobne iskaznice na
testiranje, a u ovisnosti o ishodu istoga najuspješnijih 10 kandidata bit će pozvani na intervju.
Osoba - kandidat koja nije podnijela blagovremenu ili potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz
Javnog oglasa, kao i osoba koja odustane od testiranja ili intervjua, ili bez obzira na razlog ne pristupi
navedenim radnjama, neće se smatrati kandidatom.
V. Podnošenje prijave
Prijava na oglas sa svim traženim dokumentima podnosi se u roku od 8 dana od dana posljednjeg
objavljivanja.
Napomena: Kandidatu koji bude najuspješniji ponudit će se zaključivanje ugovora o radu.
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave neće biti razmatrane.
Prijave na oglas dostavljaju se u zatvorenoj koverti osobno ili putem pošte na adresu Federalni zavod za
mirovinsko i invalidsko osiguranje, Ul. Dubrovačka b.b. Mostar, s obveznom naznakom
„PRIJAVA NA JAVNI OGLAS RADI POPUNJAVANJA UPRAŽNJENOG RADNOG MJESTA
________________________________________________________ U FZ MIO/PIO“
( upisati naziv radnog mjesta)
OBJAVLJENOG U DNEVNOM LISTU _____________________
„NE OTVARATI – OTVARA POVJERENSTVO“
Oglas se objavljuje u dva (2) dnevna lista i na web-stranici FZ MIO/PIO, a ostaje otvoren 8 dana od dana
posljednje objave.
FEDERALNI ZAVOD ZA MIROVINSKO/MIROVINSKO
I INVALIDSKO OSIGURANJE - MOSTAR
Ulica Dubrovačka bb.
88000 M O S T A
|