Posebni zahtjevi poslodavca u pogledu zaposlenika | Na osnovu člana 20a Zakona o radu ( „ Službene novine FBiH“ broj: 26/16,89/18,44/22, 39/24) člana 4. stav (1) i člana 6. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru ZE-Do kantona (Službene novine ZDK br. 2/24) , člana 2. stav (1) i člana 5 Pravilnika o postupku prijema u radni odnos u KJD d.o.o. Maglaj broj 01-1033-1/24 i Odluke o potrebi prijema u radni odnos broj 01-1725/24 od dana 03.09.2024. godine, raspisuje se:
JAVNI OGLAS ZA PRIJEM RADNIKA
KJD d.o.o. Maglaj, sa sjedištem na adresi Ulica mladih br. 4 Maglaj, na osnovu ukazane potrebe raspisuje javni oglas za prijem radnika na sljedeća radna mjesta:
1. ADMINISTRATIVNO- TEHNIČKI SEKRETAR– 1 izvršilac na određeno vrijeme, do povratka radnice sa porodiljnog odsustva, a najduže do jedne godine, uz ugovoreni probni rad u trajanju od tri mjeseca.
Kraći opis poslova:
Vođenje administrativno- tehničkih poslova za potrebe Uprave društva; podrška članovima Uprave u vezi sastanaka, stranaka, poslovnih događanja; organizacija sastanaka, skupova i događaja vezanih za Upravu i njihove projekte; priprema i izrada zapisnika sa sastanaka po potrebi, izvještaja, programa i drugih pisanih dokumenata; evidentiranje i čuvanje poslovne i druge dokmentacije; vodi djelovodne knjige ( protokol) i odgovara za distribuisanje i odlaganje svih protokolisanih materijala; prijem i otprema pošte; prijem i briga o strankama, posjetiocima i gostima Društva; jezičko prevodilački poslovi, prevođenje jednostavnijih dokumenata i akata; administartivna podrška u svim poslovnim aktivnostima, pedantno organizovanje radnog prostora; obavlja i druge poslove po nalogu nadređenih . Iznos osnovne plate 408 x 2,00.
Uslovi za obavljanje poslova radnog mjesta Administartivno- tehnički sekretar su, pored općih uslova propisanih Zakonom o radu:
SSS IV stepen upravni referent ili završena gimnazija, posjedovanje najmanje 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, poznavanje rada na računaru, poznavanje engleskog ili njemačkog jezika, komunikatinost, sposobnost timskog rada, pedanstnost i odgovornost.
Kandidati su dužni dostaviti:
- Potpisanu prijavu na javni oglas, koja sadrži kraću biografiju, sa podacima o adresi, broju telefona i e – mail adresi, ukoliko istu posjeduju,
- Diplomu o završenoj stručnoj spremi koja se traži za radno mjesto,
- Dokaz o traženom radnom iskustvu u struci (na osnovu kojeg se sa sigurnošću može utvrditi ukupno ostvareno radno iskustvo u struci, nakon sticanja stručne spreme koja se traži za radno mjesto)
- Dokaz o poznavanju engleskog ili nnjemačkog jezika,
- Dokaz o poznavanju rada na računaru,
- Dokaz o boračko statusu ( ukoliko je kandidat pripadnik boračke kategorije).
Kandidati su dužni uz pisanu prijavu priložiti naprijed navedenu traženu dokumentaciju u originalu ili ovjerenoj kopiji.
Kandidati čije prijave budu uredne, potpune i blagovremene će biti pozvani na intervju.
Pstupak izbora za radon mjesto Administartivno- tehnički sekretar zasniva se na razmatranju dostavljene dokumentacije I održanom intervjuu sa svakim od kandidata.
Urednom prijavom na javni oglas smatra se prijava koja je potpisana od strane podnosioca.
Potpunom prijavom smatra se prijava uz koju su priloženi svi dokazi o ispunjavanju općih i posebnih uslova naznačenih u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Blagovremenom prijavom smatra se prijava koja je podnesena u roku koji je određen u javnom oglasu za prijem u radni odnos.
Ovaj oglas će biti objavljen u dnevnom listu „Oslobođenje“, putem web stranice KJD d.o.o. Maglaj, putem web stranice osnivača (Općina Maglaj), kao i putem web stranice JU Službe za zapošljavanje Zeničko-dobojskog kantona.
Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana njegove posljednje objave.
Izabrani kandidati će biti u obavezi u roku od 15 dana od dana primanja obavještenja o njegovom izboru dostaviti ljekarsko uvjerenje.
Prijava na javni oglas se podnosi na adresu KJD d.o.o. Maglaj, Ulica mladih br. 4 Maglaj, u zatvorenoj koverti, sa naznakom „NE OTVARAJ-PRIJAVA NA JAVNI OGLAS ZA RADNO MJESTO (navesti naziv radnog mjesta)“ i treba da je uredna, potpuna i blagovremena.
Za sva dodatna obavještenja pozvati na broj telefona: 032-603-523.
|