Broj traženih zaposlenika | 1.Nastavnik/ca engleskog jezika: 1 izvršitelja na 16 časova, na određeno radno vrijeme, a najkasnije do 15.08.2026. godine.; 2. Sekretar škole - 1 izvršitelj na 50 % radne norme, na određeno radno vrijeme, do prestanka korištenja radnice prava na rad s polovinom radnog vremena, a najkasnije do 07.07.2026. godine. |
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Pored općih uslova propisanih Zakonom o radu, kandidati treba da ispunjavaju i uslove propisane Zakonom o osnovnoj školi, Nastavnim planom i programom za osnovnu školu i Pedagoškim standardima za osnovnu školu.
Uz potpisanu prijavu sa kraćom biografijom, potrebno je dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- Diplomu o završenoj stručnoj spremi;
- Izvod iz matične knjige rođenih,
- Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);
- Uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci (dostavlja izabrani kandidat prije stupanja na posao)
- Ljekarsko uvjerenje (dostavlja izabrani kandidat prije stupanja na posao)
Dokumentacija ne mora biti ovjerena, ali izabrani kandidati dužni su dostaviti originalnu dokumentaciju ili ovjerenu kopiju do prvog radnog dana.
U suprotnom, prvi radni dan za kandidata koji ne dostavi original ili ovjerenu kopiju se prolongira do ispunjenja navedenog uvjeta.
Prijem kandidata će se vršiti u skladu sa Kriterijima o načinu bodovanja kandidata prilikom zasnivanja radnog odnosa nastavnika, stručnih saradnika, odgajatelja i ostalih radnika u osnovnim i srednjim školama i đačkim domovima na području Zeničko-dobojskog kantona broj: 10-34-10902-03/25 od 29.05.2025. godine objavljenim u Službenim novinama ZDK broj:8/25 i na službenoj stranici Zeničko-dobojskog kantona www.zdk.ba.
Prioritet kod izbora za popunu upražnjenih radnih mjesta putem objavljenog oglasa prije samog bodovanja, imaju osobe proglašene tehnološkim viškom u školama na području ZDK, u skladu sa donesenim Okvirnim programom za zbrinjavanje tehnološkog viška broj 10-34-10905-03/25 od 29.05.2025. godine.
Kandidati koji se prijavljuju kao tehnološki višak, uz zahtjev za prijem u radni odnos prilažu samo rješenje o utvrđenom tehnološkom višku izdato od strane nadležne Kantonalne komisije za zbrinjavanje tehnološkog viška u školama na području ZDK i odgovarajuću potvrdu izdatu od strane ureda Zavoda za penzijsko/mirovinsko i invalidsko osiguranje.
Pored obavezne dokumentacije, kandidati koji se prijave na konkurs, a ne ostvaruju pravo prioriteta u zapošljavanju prije bodovanja kandidata, dužni su dostaviti dokumentaciju na osnovu koje će se izvršiti bodovanje, na osnovu člana 2. (3) b) Kriterija i to:
1. Rješenje o proglašenju tehnološkim viškom;
2. Uvjerenje o položenom stručnom ispitu;
3. Uvjerenje o dužini čekanja na posao nakon sticanja odgovarajuće stručne spreme;
4. Uvjerenje o prosjeku ocjena ostvarenih na visokoškolskoj ustanovi;
5. Uvjerenje, potvrda ili dugi adekvatan ovjereni akt visokoškolske ustanove kao dokaz o ostvarenoj izvrsnosti tokom školovanja („zlatna značka“, „priznanje rektora“ i slično);
6. Dokaz o dužini radnog staža u obrazovanju kao i institucijama nadležnim za odgoj i obrazovanje (odgovarajuću potvrdu izdatu od strane ureda Zavoda za penzijsko/mirovinsko i invalidsko osiguranje i original ili ovjerena kopija važećeg ugovora o radu koja se uzima u obzir samo za ljetne konkurse zbog isteka vremenskog roka na koji je zaključen), kao i stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa u skladu sa članom 34. Zakona o radu u FBiH („Službene novine FBiH“ broj 26/16, 89/19 ,23/20 – odluka US“ , 44/22 i 39/24).
Osobe koje ostvaruju pravo na osnovu člana 15. stav 1. Zakona o dopunskim pravima boraca i članova njihovih porodica, dužni su dostaviti:
1. Rješenje nadležne gradske/općinske službe o priznavanju svojstva ratnog vojnog invalida;
2. Rješenje/Uvjerenje nadležne gradske/općinske službe o priznavanju svojstva demobilisanog borca;
3. Rješenje/Uvjerenje nadležne gradske/općinske službe o priznavanju svojstva člana porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca;
4. Uvjerenje Službe za zapošljavanje Ze-do kantona da se nalazi na evideciji za nezaposlene osobe ili važeći ugovor o radu na određeno vrijeme u školi koji se uzima u obzir samo za ljetne konkurse zbog isteka vremenskog roka na koji je zaključen;
5. Uvjerenje o neprekidom prebivalištu na području Ze-do kantona u posljednjih 24 mjeseca;
6. Važeći ugovor o radu na određeno vrijeme ili posljednje Rješenje o prestanku radnog odnosa (ukoliko je isti postojao), kao dokaz da njihov raniji radni odnos nije prestao njihovom krivicom ili da im je nakon prestanka radnog odnosa isplaćena otpremnina.
Osobe u statusu civilne žrtve rata, invalida i logoraša, obavezne su pored uvjerenja o neprekidnom prebivalištu na području Ze-do kantona u posljednjih 24 mjeseca, priložiti i uvjerenje resorne službe sa područja ZDK-a, a kojim se potvrđuje njihov status.
Napomena: Ukoliko se na konkurs/oglas ne prijave kandidati koji ispunjavaju uslove propisane Nastavnim planom i programom za osnovnu školu, prijem će se vršiti u skladu sa Uputstvom za angažovanje nestručnih nastavnika za verifikovano i instruktivno izvođenje nastave u školskoj 2025/2026. godini Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport Ze-do kantona broj 10-34-8398/25. od 29.05.2025. godine.
Kandidati koji ne ispunjavaju uvjete propisane stručne spreme, obavezni su dostaviti dodatne dokumente i to:
1. Uvjerenje fakulteta o godini studija i
2. Uvjerenje o položenim ispitima.
O rezultatima konkursa kandidati će biti obaviješteni putem pošte a radi što bržeg odgovora i putem e-maila. (Odluka o izboru kandidata).
Konkurs ostaje otvoren 8 dana od dana objavljivanja.
Prijave na konkurs sa traženom dokumentacijom dostaviti na adresu škole:
JU OŠ „Ahmed Muradbegović“ Zenica, Stranjani 46, 72 209 Stranjani ili predati na protokol u sekretarijat škole.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Kandidati koji nisu primljeni, obavezni su nakon isteka žalbenog roka, lično preuzeti dostavljenu dokumentaciju, u roku od mjesec dana nakon čega Škola nije dužna istu čuvati.
|