Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Vaš djelokrug i odgovornosti:
Upravljanje radom poslovnice, u smislu upravljanja radnim procesima i resursima na raspolaganju.
Upravljanje strategijom prodaje, ispunjenjem zadatih ciljeva i standarda kvalitete u pružanju usluge,
Upravljanje procesom primjene važećih internih procedura i pravila rada,
Postavljanje prodajnih ciljeva na mikrotržištu, praćenje ostvarenja i poduzimanje potrebnih mjera,
Postavljanje ciljeva akvizicije i retencije na mikrotržištu i praćenje ispunjenja i usaglašavanje planirano vs. ostvareno,
Upravljanje blagajničkim poslovanjem, na svakodnevnoj osnovi,
Upravljanje poslovnim aktivnostima prodaje, pružanja usluge klijentima, te ljudskim i ostalim resursima na nivou poslovnice,
Upravljanje portfoliom klijenata, uz poštivanje definiranih standarda segmentacije klijenata,
Upravljanje bazom klijenata, odgovornost za ažurnost CRM aplikacije,
Upravljanje efikasnošću kreditnih, blagajničkih procesa, vođenje računa o prolaznim vremenima te predlaganje i poduzimanje korektivnih mjera,
Upravljanje procesom provođenja mjera koje nalaže Zakon o sprečavanju pranja novca, u skladu sa važećim odlukama
Izvještavanje:
Kreiranje i ispunjavanje izvještaja u skladu sa vremenskim rokovima,
Kreiranje izvještaja u skladu sa potrebama Sektora za poslovanje sa stanovništvom,
Kontinuirano praćenje i analiziranje tržišta i konkurencije mikrotržišta te izvještavanje o istom,
Predlaganje mjera unapređenja i efikasnih promjena u cilju unapređenja poslovnih procesa. |