Traženo zanimanje | Regionalni rukovodilac za podršku prodaji (m/ž) |
Tražena školska sprema | Visoko stručno obrazovanje (VSS-1) |
Završena škola / fakultet | Univerzitetska diploma, Ekonomski fakultet; |
Položen stručni ispit | |
Posebna znanja i vještine | Najmanje 3 godine radnog iskustva u Banci, najmanje 1 godina na rukovodećoj poziciji;
Dobro poznavanje bankarskog tržišta;
Izvanredne analitičke i izvještajne vještine;
Izvanredne organizacijske vještine i vještine upravljanja vremenom;
Izvanredne komunikacijske i prezentacijske vještine;
Kompjuterske vještine (Word, Excel, Access, Power Point). |
Potrebno znanje stranog jezika | Poznavanje engleskog jezika, u govoru i pismu; |
Traži se osoba | Nije uneseno |
Spol | Nebitno |
Trazeno radno iskustvo | Sa iskustvom |
Broj traženih zaposlenika | |
Na koje vrijeme se zasniva radni odnos | Nije naznačeno |
Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Rezime ključnih odgovornosti:
Odgovara za ispunjenje planova prodajnog budžeta i efikasnost prodajnog osoblja Glavne filijale za segmente Retail poslovanja putem analize i izvještaja o postignutim prodajnim rezultatima na nivou organizacijskih dijelova Glavne filijale kao i individualnih učinaka prodajnog osoblja za segment Retail poslovanja: PI, Premium, RBC i SE, inicirajući i sprovodeći mjere za unapređenje;
Pruža podršku organizacijskim dijelovima Glavne filijale u cilju ostvarenja zadatih prodajnih ciljeva za segmente u Retail poslovanju: PI, Premium, Retail business i SE;
Predlaže, usaglašava i koordinira parametre specijalne ponude ciljnim klijentima na tržištu, a u okviru kompetencija;
Odgovara za dalje procesuiranje zahtjeva ka višem nivou kompetencije koji nisu u skladu sa standardnim parametrima proizvoda-Kreditni odbor unutar Retail poslovanja;
Planira, rukovodi i analizira akvizicije klijenata, delegirane od strane odjeljenja Podrška prodaji, na nivou organizacijskih dijelova Glavne filijale za segmente u Retail poslovanju: PI, Premium, RBC i SE kroz praćenje efekata i poduzima mjere za unapređenje procesa akvizicije klijenata;
Odgovara za efikasno sprovođenje follow up aktivnosti za akcije iz domena prodaje delegirane od strane odjeljenja Podrška prodaji;
Predlaže parametre proizvoda i procesa u cilju unapređenja prodajnih rezultata i efikasnosti procesa;
Izvještavanje Direktora Glavne filijale o svim relevantnim poslovnim aktivnostima sa klijentima iz regije koju pokriva Glavna filijala, ostvarenju budžetiranih kategorija, kao i planu aktivnosti za unapređenje istih te o svim ostalim delegiranim zadacima od strane Direktora Glavne filijale;
Sarađuje s organizacionim jedinicama Podrška prodaji, Upravljanje efikasnošću i kvalitetom i Koordinacija mreže;
Planira, rukovodi, analizira i kontroliše implementaciju aktivnosti u okviru multichannel inicijative te prati rad organizacionih jedinica i prodajnog osoblja u okviru glavne filijale u cilju minimiziranja propuštenih prilika i unaprijeđena prodaje. |
Mjesto rada (općina) | Raiffeisen BANK d.d. Bosna i Hercegovina, Lokacija:Zenica |
Radno vrijeme | Nije naznačeno |
Posebne psiho - fizičke sposobnosti | |
Godine starosti | |
Očekivana plata | |
Radni odnos se zasniva na: | Nije naznačeno |
Rok za stupanje na rad | |
Posebni zahtjevi poslodavca u posredovanju službe | Prijava za predmetnu poziciju se šalje direktno putem Posao.ba portala a ista treba da sadrži:
Biografiju sa fotografijom;
Pismo motivacije sa naznačenom pozicijom za koju se aplicira.
Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, biti će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati!
Informacije možete dobiti na stranici www.raiffeisenbank.ba ili na kontakt telefon: 033/287-905
Napomena: Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani. |
Posebni zahtjevi poslodavca u pogledu zaposlenika | |
Mogućnost zaposlenja invalidne osobe | |
Oglas od | 2018-06-18 |
Oglas do | 2018-06-22 |