Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Rezime ključnih odgovornosti:
Odgovara za uspostavljanje i razvijanje kvalitetnog poslovnog odnosa sa SME klijentima (prikupljanje informacija o postojećim i potencijalnim SME klijentima radi prepoznavanja njihovih potreba, te ažuriranja podataka na osnovu ulazne dokumentacije), izrada plana uspostavljanja odnosa s SME klijentima (sastanci, kontakti telefonom, elektronskom poštom ili pisanim putem), te realizacija istog u svrhu ostvarenja ciljeva budžetiranih kategorija;
Ciljano usmjeravanje i aktivna ponuda proizvoda i usluga uvažavajući specifične potrebe klijenata iz portfelja, te organiziranje i održavanje prezentacije proizvoda, te povećanje cross sale (prema drugim segmentima);
Osiguranje rasta portfelja i profita istraživanjem glavnih izvora za pribavljanje novih klijenata, iniciranje poslovne saradnje sa klijentima, povećanjem unakrsne prodaje i kvaliteta pruženih usluga;
Izrada finansijskih analiza za potrebe klijenata te davanje savjeta i smjernica za njihovu doradu, provjerava i kompletira dokumentaciju;
Upravljanje poslovnim aktivnostima sa klijentima iz svog portfelja u smislu procjene, praćenja i minimiziranja rizika (dnevni, sedmični i mjesečni monitoring kašnjenja, EWS,...);
Praćenje i aktivno sudjelovanje u aktivostima unapređenja kvaliteta naplate potraživanja klijenata iz portfelja kroz prikupljanje i obradu informacija o klijentima i njihovom poslovnom odnosu, restruktuiranje rizičnih proizvoda, kao i optimizacija kolaterala koji služe kao obezbjeđenje;
Aktivna analiza klijenata kojima se treba uraditi Finansijsko planiranje, posjete/sastanci s klijentima kroz Advisory/Sales sastanak, priprema fin.plana u saradnji sa nadležnim Direktorom Filijale, prezentacija ponude;
Aktivno učestvuje u provođenju CRM kampanja (preuzima preporuke, vrši poziv klijentima, zakazuje sastanak/posjetu, vrši unos obavljenih aktivnosti u X-Sale...), te svim delegiranm aktivnostima kroz X-Sale;
Koordinira aktivnosti kod prodaje i prenosa plata na RBBH (prijem zahtjeva, unos preporuka, ažuriranje podataka u core sistemu Banke (PI);
Predlaganje mjera za unapređenje kvalitete servisa, te aktivno učešće na unapređenju proizvoda i usluga Banke i Grupacije;
Izvještavanje Direktora Filijale/Regionalnog rukovodica za podršku prodaji o svim relevantnim poslovnim aktivnostima sa klijentima iz regije koju pokriva Filijala, kao i o svim ostalim delegiranim zadacima od strane Direktora Filijale/Regionalnog rukovodioca za podršku prodaji. |