Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | I Primarna svrha i odgovornost radnog mjesta:
Obavljanje svih poslova po svim proizvodima/uslugama namijenjenih za segmentiranu grupu regularnih klijenata, affluent i VIP klijenata (prema internom aktu Banke o segmentaciji klijenata) . Odgovoran za primjenu Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranje/finansiranje terorizma, za dosljedno pridržavanje procedurama, odlukama, uputama i internim aktima Banke, za opremu i novac s kojim manipulira, za procjenu boniteta klijenta kod predlaganja/odobravanja kredita, za kreditne prijedloge do iznosa ukupne izloženosti utvrđenog Odlukom o ovlastima zaposlenika/uposlenikaq za odobrenje plasmana fizičkim osobama/licima i s njima povezanim osobama/licima, za prosljeđivanje originalne kreditne dokumentacije u Direkciju za analizu kreditnog portfolia i administracije za posredovanje u osiguranju, te za razvijanje poslovnih odnosa Banke sa segmentiranom grupom klijenata.
II Konkretni radni zadaci:
Obavljanje svih poslova po svim proizvodima/uslugama namijenjenih stanovništvu za segmentiranu grupu klijenata (prema internom aktu Banke o segmentaciji klijenata);
Depozitni, kartični proizvodi , usluge suvremenog/savremenog bankarstva (internet i elektronsko bankarstvo i ostale usluge);
Monitoring unosa i ažuriranja podataka o klijentima;
Dogovaranje uvjeta/uslova oročenja, davanje stimulativne kamate u skladu s ovlastima;
Sklapanje i potpisivanje Ugovora o depozitu;
Deponiranje Ugovora o namjenskom depozitu do konačne otplate kredita, prosljeđivanje Direkciji za analizu kreditnog portfolia i administracije;
Produženje roka oročenja depozita/prijevremena razročenja depozita;
Poslovi oko zatvaranja/saldacije depozitnih računa;
Davanje informacija klijentima o kartičnim proizvodima stanovništva;
Zaključivanje i potpisivanje Ugovora o tekućem računu/depozitu s korisnikom bankovne kartice i uručivanje bankovne kartica klijentima;
Promjena matičnih podataka o korisnicima bankovnih kartica i prijava izgubljenih bankovnih kartica;
Zaprimanje i rješavanje reklamacija po kartičnim proizvodima u suradnji sa ostalim organizacijskim dijelovima;
Po potrebi rad na blagajni;
• Davanje informacija o kreditnim proizvodima za stanovništvo i uvjetima/uslovima za odobrenje traženog kreditnog proizvoda i potrebnoj kreditnoj dokumentaciji;
Zaprimanje, obrada i analiza kreditnih zahtjeva/referata i zahtjeva za izmjenu uvjeta/uslova po urednim kreditima u otplati, ukupne izloženosti do iznosa utvrđenog Odlukom o ovlastima, ocjena boniteta podnositelja/podnosioca zahtjeva, izrada Kreditnog prijedloga/referata ;
Priprema, sklapanje, potpisivanje i ovjera Ugovora o kreditu i preuzimanje kolaterala po kreditu (mjenice, namjenski depozit, hipoteka i slično) od klijenta, naplata naknade (ukoliko je potrebno);
Dostava kompletne originalne kreditne dokumentacije po odobrenim i iskorištenim kreditima stanovništva Direkciji naplate potraživanja;
Zaprimanje zahtjeva za prijevremenu definitivnu otplatu odobrenih i iskorištenih kredita;
Rješavanje reklamacija po kreditima vlastitih klijenata, u suradnji sa Direkcijom za analizu kreditnog portfolia i administracije i drugim organizacionim dijelovima Banke;
Poznavanje osnova poslovanja s pravnim osobama/licima kako bi klijenta usmjerili u organizacijski dio Banke koji se bavi pružanjem financijskih/finansijskih usluga pravnim osobama/licima;
Rješavanje reklamacija po kreditima vlastitih klijenata, u saradnji sa Direkcijom za analizu kreditnog portfolia i administracije i drugim organizacijskim dijelovima ;
Unosi i evidencija korisnika sefa;
Prikupljanje potrebne dokumentacije za zaključenje ugovora o sefu ;
Zaključivanje ugovora o korištenju sefa;
Zaprimanje uplata po osnovu naknade za korištenje sefa;
Poslovi posredovanja u osiguranju;
Informiranje klijenta o uslovima osiguranja;
Priprema dokumentacije za zaključivanje proizvoda osiguranja;
Izrada izvještaja o radu poslovnice/šaltera i dostavljanje istih direktoru Podružnice/Filijale/Direkcije/Sektora i/ili Upravi banke;
Ostali poslovi po nalogu nadređene osobe/lica. |