Naziv i opis poslova koje će zaposlenik obavljati | Kljucne odgovornosti:
kontrola kvaliteta i kvantiteta primljene robe,
vršenje prijema, istovara i raspakivanja robe,
neposredna prodaja, pakovanje i naplata robe,
informisanje kupaca o uslovima prodaje, namjenom i svojstvima robe,
ažurno vođenje raznih evidencija (zaliha, sopstvenog dnevnog učinka u prometu, knjige prometa, knjige reklamacija i slično),
vršenje prijema i kontrole osnovanosti reklamacije kupaca,
praćenje potreba i navika kupaca u cilju poboljšanja prodaje robe,
dosljedno pridržavanje odredbi pravnih akata koji se odnose na prodajni objekat,
organizacija rada u prodavnici, usmjeravanje, kontroliranje, koordiniranje prodajnih i uz prodaju vezanih aktivnosti u skladu s ciljevima i planovima Poslodavca, te odgovornost za rezultate,
unapređenje imidža Poslodavca i proizvoda Poslodavca prema kupcima i potrošačima,
ovjera i odobrenje matičnih podataka kupca, vodeći računa da su svi podaci tačni i pravilni,
ostvarivanje ciljeva prodaje na dnevnoj bazi,
pravilno, tačno i blagovremeno ispostavljanje računa i pravilna i tačna naplata,
na dnevnoj osnovi vodi preciznu evidenciju i odgovoran je za stanje proizvoda i robe Poslodavca u prodavnici u kojoj radi i za robu i proizvode za koje je zadužen, - održavanje reda i rasporeda eksponata, u skladu sa standardima Poslodavca i uputama nadređenog,
održavanje higijene maloprodajnog objekta, |